Нещодавно в мережі з'явилися перші рендери і концепти смартфона Moto Z3 Play, а сьогодні в Мережу злили "живі" фотографії майбутньої новинки. Судячи по знімках, смартфон отримав тонкий корпус з виступаючим круглим модулем основної камери і майданчиком для установки модулів Moto Mods.
Де розміщений сканер відбитків пальців на фото не видно, але, згідно з більш ранньої інформації, його встановили на бічній грані апарату, а не в самому екрані або фізичної кнопки під дисплеєм.
За попередніми учетка відомо, що Moto Z3 Play отримає 6,0-дюймовий дисплей з роздільною здатністю 2160 х 1080 пікселів, чіпсет Snapdragon 636, 4/6 Гб оперативки, 64 Гб флеш-пам'яті, подвійну тильну камеру з сенсорами на 12 Мп і 8 Мп, 5 мегапіксельна Фронталки, а також акумулятор на 3000 мач.
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Зазначається, що офіційний анонс лінійки смартфонів Moto Z3 Play очікується в червні.
Раніше повідомлялося, що компанію Apple звинуватили в тому, що вона використовує дрібні недоліки на телефоні для того, щоб відмовитися замінити батарею. Після того, як американська компанія визнала, що "уповільнювала роботу акумуляторів", вона вибачилася за те, що не розповіла це людям раніше.
Зіткнувшись з негативною реакцією споживачів, Apple пообіцяла власникам iPhone 6 і інших сучасних моделей знижку або безкоштовну заміну акумулятора. Але після цього деякі користувачі розповіли програмі Watchdog, що їх довіру до компанії серйозно похитнулося.
Раніше портал "Знай.uа" повідомило, що Apple відкладе уніфікацію додатків для iOS і macOS до 2019 року. Про це журналіст Джон Грубер написав на сторінках блогу Daring Fireball, посилаючись на обізнані джерела в галузі. Грубер впевнений, що заявлена крос-платформеність вимагає значно більше часу на опрацювання всіх нюансів і деталей.
Можливість створення єдиних додатків для iOS і macOS вимагає повного переосмислення фреймворків UIKit (iOS) і AppKit (macOS), констатує Грубер.