Компанія RoadBotics розробила хмарну ІІ-платформу, яка працює з камерами смартфонів і безперервно фіксує якість доріг, коли водії подорожують по США.

Стежити за якістю доріг — непросте завдання. Відповідальним особам для моніторингу дісталися десятки тисяч миль і обмежений бюджет. Не дивно, що деякі дороги, ускользнувшие від уваги чиновників, приходять у незадовільний стан і за ним дуже неприємно їздити.

Цю проблему сподівається вирішити технологічна компанія RoadBotics. Стартап розробив хмарну ІІ-платформу, яка працює з камерами смартфонів і безперервно контролює дорожні умови, коли водії подорожують по дорогах США. Їх технологія глибокого навчання створена для визначення на дорогах різних відхилень від норм, які виявляють досвідчені спеціально навчені контролери. Потім він використовує ці дані для створення динамічної карти, щоб посадові особи могли зрозуміти стан своїх магістралей, вулиць, велосипедних доріжок і мостів практично в режимі реального часу.

Популярні новини зараз

Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот

Українським водіям загрожує чималий штраф: через що можна залишитись без грошей у воєнний час

Готуйте свої гаманці: українцям з 1 липня збільшать виплати, кому пощастить

Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Показати ще

"Ми використовуємо стандартний смартфон, підключений до нашої хмарної платформі глибокого навчання, і будь автотранспорт для оцінки якості доріг, у тому числі дорожнього полотна, знаків і інших спільні риси характерні для міських, сільських доріг і шосе", — розповів глава RoadBotics Марк Десантіс видання Digital Trends. — Телефон закріплюється в будь-якому місці приладової панелі або лобовому склі з включеною камерою, спрямованої на дорогу. Додаток включиться і почне збирати відеодані.

"Дані будуть зберігатися на вашому гаджет, поки телефон не потрапить в зону дружнього Wi-Fi, в цей момент всі відзняті відео автоматично завантажаться на нашу платформу. На ній ІІ аналізує отримані дані і створює динамічну карту оцінки дорожньої мережі, де кольором позначається ступінь зношеності доріг", - додав Марк.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що нейромережа відмовилася бути толерантною.