KFC використовує віртуальну реальність, щоб поліпшити навички смаження курки співробітників.
Мережа швидкого харчування заявила в четвер, що вона випустила програму навчання для співробітників, в якій шеф-поварі вчаться готувати фірмову смажену курку на віртуальній кухні. Навчальна програма була розроблена так, щоб нагадувати гру, в якій учасники проходять п'ять етапів, необхідних для того, щоб смажити курку в стилі KFC.
KFC сказав, що для смаження курки потрібно близько 25 хвилин, але для програми віртуальної реальності потрібно всього 10 хвилин. Представник KFC сказав в електронному листі, що "VR не призначений для прискорення процесу, він повинен навчити кухарів, як зробити всесвітньо відомий оригінальний рецепт смаженої курки".
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Гра була розроблена технологічної групою рекламного агентства Wieden + Kennedy і призначена для відтворення на віртуальній віртуальної гарнітурі Oculus Rift від Facebook
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Microsoft запатеновала VR-пульт.