KFC використовує віртуальну реальність, щоб поліпшити навички смаження курки співробітників.

Мережа швидкого харчування заявила в четвер, що вона випустила програму навчання для співробітників, в якій шеф-поварі вчаться готувати фірмову смажену курку на віртуальній кухні. Навчальна програма була розроблена так, щоб нагадувати гру, в якій учасники проходять п'ять етапів, необхідних для того, щоб смажити курку в стилі KFC.

KFC сказав, що для смаження курки потрібно близько 25 хвилин, але для програми віртуальної реальності потрібно всього 10 хвилин. Представник KFC сказав в електронному листі, що "VR не призначений для прискорення процесу, він повинен навчити кухарів, як зробити всесвітньо відомий оригінальний рецепт смаженої курки".

Популярні новини зараз

Держава розщедриться? Чого чекати від індексації пенсій у 2026 році

ПриватБанк бере плату за те, що раніше було безкоштовним

У 2026 році залишитесь без квартири: чиє право власності оскаржать

Соцпрацівники ходитимуть по домівках: до кого прийдуть з перевіркою

Показати ще

Гра була розроблена технологічної групою рекламного агентства Wieden + Kennedy і призначена для відтворення на віртуальній віртуальної гарнітурі Oculus Rift від Facebook

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Microsoft запатеновала VR-пульт.