Новинка від Apple, швидше за все, втратить звичну кнопку Home і отримає зовнішній вигляд, який дуже нагадує iPhone SE.

Оцініть нове відео з айфоном:

У Мережі опублікований відеоролик з iPhone SE 2. Зовнішній вигляд гаджета був відтворений за опублікованими в інтернеті CAD-кресленнями. Про це пише Tiger Mobiles.

Зовні iPhone SE 2 дуже нагадує попередника. Однак на лицьовій панелі він не має звичної кнопки Home зі сканером відбитків пальців.

Як можна помітити, смартфон позбувся роз'єму для навушників на 3,5 мм, Зараз однозначно невідомо, чи отримає гаджет Face ID. Однак у випадку, якщо iPhone буде оснащений системою розпізнавання особи, його вартість навряд чи буде бюджетною.

Популярні новини зараз

Судний день розраховано: коли і чому людство може зникнути

Новий податок на житло спустошить кишені українців: скільки доведеться заплатити

Будуть мобілізовані до ЗСУ: Рада прийняла важливе рішення

Гроші на кону: "Ощадбанк" зробив важливе оголошення

Показати ще

Нагадаємо, що Apple хоче купити Condé Nast, що володіє The New Yorker, Vanity Fair, Vogue і іншими світовими виданнями. Про це повідомило The Guardian.

Правда, яких-небудь деталей угоди не розголошується. Apple може купити або якусь частину видавництва, або його цілком.

В The New York Post вирішили дізнатися деякі подробиці, і, як виявилося, що "Condé Nast не продається". У всякому разі, про це заявив глава компанії.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що експерти з мобільної техніки впевнені, що агресивна піар-кампанія Xiaomi здатна зомбувати покупців. При цьому основною приманкою служить співвідношення ціни і якості гаджетів.

Шанувальники Xiaomi в своїй більшості впевнені, що їх смартфони найкращі в світі. Нібито за якістю вони перевершують Apple, Galaxy, і будь-якого іншого конкурента, а за свої гаджети виробник просить скромну суму, і віддає практично за собівартістю. Але фахівці в мобільній техніці стверджують, що головною причиною популярності Xiaomi є агресивна піар-кампанія бренду.

Справа в тому, що гаджети подібної якості з Xiaomi продаються у великій кількості в Китаї. Але свою фан-базу компанія набирає і з допомогою великій швидкості виробництва нових моделей гаджетів – в середньому в компанії на виробництво гаджета йде близько місяця. Також лояльні шанувальники Xiaomi залучаються виробником для бета-тестування, дослідження і створення інновацій на безоплатній основі для фанатів.