Британські магазини будуть контролювати продаж алкоголю з допомогою Face ID. Для ідентифікації особистості покупцям доведеться зареєструватися в мобільному додатку Yoti, зробити селфи і прив'язати біометричні дані до водійського посвідчення.
За допомогою цієї технології має суттєво скоротитися продаж алкоголю неповнолітнім.
Що стосується особистої інформації, програма шифрує всі дані, а персонал Yoti перевіряє справжність документів. Згодом особистість буде ідентифікуватися всякий раз, як людина зробить селфі за допомогою програми.
Ця система буде застосовуватися на касах самообслуговування в супермаркетах, зменшуючи черги, оскільки касир витрачає час на перевірку документів.
Дощі, грози і навіть заморозки: шашлик на Великдень доведеться відкласти, синоптики попередили про негоду
Не просто оновити дані у ТЦК: чоловіків попередили, що буде потім
Через це пройдуть всі чоловіки: українцям підготували нове правило
Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку
Поки неясно, чи будуть персональні дані доступні власникам супермаркетів, або всі вони в зашифрованому вигляді залишаться на серверах Yoti. Крім того, незрозуміло, яким чином стартап збирається забезпечувати їх безпеку.
Природно, використання біометричних даних на щоденній основі, особливо в таких "побутових" моментах має змусити громадськість задуматися над тим, яким саме чином вони хочуть ідентифікуватися.
Варто відзначити, що Face ID не так вже й надійний захист, як обіцяв Apple. Зовсім нещодавно, 10-річний малюк зумів зламати захист Face ID iPhone X матері, оскільки його особа ще не сформувало виразні риси обличчя.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Чорна діра замінить Сонце.