З 15 серпня ви зможете відправляти опитування через прямі повідомлення в Instagram. Вони працюють так само, як додавання наклейки опитування до ваших історій, але тепер вам буде надана можливість відправити історію свого власного вибору користувачів.

Все в груповому чаті зможуть переглядати результати опитування, коли вони голосують в режимі реального часу. Це не так принципово нове оновлення, як, наприклад, вміння відключати повідомлення ваших друзів, але це корисний інструмент, коли ви просто хочете опитати невелику групу релевантних людей. Наприклад, ви хочете дізнатися у друзів, в який заклад вони хочуть піти. Соцмережа помітно збільшує комфорт у спілкуванні між користувачами, роблячи акцент на більш особисте спілкування, поєднуючи це з публічними опитуваннями і задаванием питань.

Стікер опитування був доступний для Stories з жовтня минулого року, і з тих пір до нього приєднався слайдер Emoji і стікер "Питання". Instagram поліпшується в бік збільшення заімодействія між користувачами, навіть якщо це означає перетворення платформи в щось на зразок ask.fm.

Як і багато нові функції Instagram, оновлення тепер поширюється на обрану групу користувачів на Android і iOS, і незабаром з'явиться у кожного користувача.

Популярні новини зараз

Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку

Платіть по 700 грн за світло або живіть без нього: українців ставлять перед фактом

Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією

Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти

Показати ще

Нагадаємо, що аналітична компанія Blannco, яка спеціалізується на ремонті смартфонів, опублікувала звіт з ремонту та безпеки мобільних пристроїв і визначила найбільш ненадійні смартфони на Android і iOS. Дане дослідження опублікувала GSMArena.

Як повідомляв раніше Знай.uа, синій світло від наших смартфонів, ноутбуків і інших цифрових екранів може бути набагато більш небезпечним, ніж вважалося раніше.

Також Знай.uа писав про те, що компанія Xiaomi зазвичай не затягує вихід новинок, які вже були "розрекламовані" в мережі, хоч і часто ще до моменту їх виходу стають відомі їх характеристики.