Схоже, що компанія Google відмовилася від будь-яких амбіцій в області виробництва смартфонів. Про це може свідчити відсутність стратегії освоєння великих ринків, вважають фахівці. Одна з найвпливовіших компаній у світі зібрала кращих фахівців, але не може налагодити продаж смартфонів. Продукція Google на ринку США займає всього лише 0,7%. І справа зовсім не в першому році продажу. Як повідомляють російські ЗМІ, про небажання компанії займатися смартфонами свідчить цілий ряд ознак.

Висока ціна

При тій політиці ціноутворення, яку сповідує "Корпорація добра", неймовірно складно конкурувати навіть з менш іменитими виробниками. Вона явно не відповідає місії Google привнести "чистий" Android в маси.

Постійний дефіцит

Популярні новини зараз

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Показати ще

Як показала практика, Google не прагне виробляти достатню кількість смартфонів, щоб забезпечувати ними споживачів за їх першим позовом. Висловлюючись менш витіюватою мовою, Google навіть не намагається усунути дефіцит товару у фірмовому онлайн-магазині, змушуючи клієнтів чекати доставки 2-3 тижні.

Відсутність інновацій

Сучасна Google не прагне до впровадження інновацій у свої смартфони. Щоб зрозуміти це, досить поглянути на Pixel 2 XL. Флагманський фаблет не виглядає технологічно досконалим. Навіть незважаючи на дисплей із співвідношенням сторін 18:9, Pixel 2 XL було застарілим вже в день свого релізу, адже всього через лічені місяці почнеться випуск смартфонів з ще більш досконалим залізом. Єдине, що хоч якось виділяє Google Pixel на загальному тлі, — якість фото - і відеозйомки.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про сбої в роботі штучного інтелекту