Схоже, що компанія Google відмовилася від будь-яких амбіцій в області виробництва смартфонів. Про це може свідчити відсутність стратегії освоєння великих ринків, вважають фахівці. Одна з найвпливовіших компаній у світі зібрала кращих фахівців, але не може налагодити продаж смартфонів. Продукція Google на ринку США займає всього лише 0,7%. І справа зовсім не в першому році продажу. Як повідомляють російські ЗМІ, про небажання компанії займатися смартфонами свідчить цілий ряд ознак.
Висока ціна
При тій політиці ціноутворення, яку сповідує "Корпорація добра", неймовірно складно конкурувати навіть з менш іменитими виробниками. Вона явно не відповідає місії Google привнести "чистий" Android в маси.
Постійний дефіцит
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Як показала практика, Google не прагне виробляти достатню кількість смартфонів, щоб забезпечувати ними споживачів за їх першим позовом. Висловлюючись менш витіюватою мовою, Google навіть не намагається усунути дефіцит товару у фірмовому онлайн-магазині, змушуючи клієнтів чекати доставки 2-3 тижні.
Відсутність інновацій
Сучасна Google не прагне до впровадження інновацій у свої смартфони. Щоб зрозуміти це, досить поглянути на Pixel 2 XL. Флагманський фаблет не виглядає технологічно досконалим. Навіть незважаючи на дисплей із співвідношенням сторін 18:9, Pixel 2 XL було застарілим вже в день свого релізу, адже всього через лічені місяці почнеться випуск смартфонів з ще більш досконалим залізом. Єдине, що хоч якось виділяє Google Pixel на загальному тлі, — якість фото - і відеозйомки.
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про сбої в роботі штучного інтелекту