Адміністрація Google оголосила про початок тестування нової версії поштового сервісу Gmail. Пробувати новинку з "самоуничтожающимися" повідомлення можна вже зараз, а ось офіційний старт відбудеться в липні.
Конфіденційний режим дозволяє налаштувати параметри безпеки, наприклад, установити термін доступу до листа, окремо включити доступ за кодом або заборонити пересилку. Повідомляється, що якщо ви відправите листа з таким захистом, одержувач побачить повідомлення про заданих обмеженнях. Одержувач не зможе переслати, скачати, скопіювати або роздрукувати лист і прикріплені до нього файли.
Хоча така функція допоможе в захисті "від людського фактору" при випадковій пересилання, звичайно, не варто забувати про шкідливе ПО. Про це нагадав сам Google, однак нічого не сказано окремо про фото самого екрану.
Від мобілізації в Україні захистили нові категорії: кого не забере ТЦК
Українці не можуть розрахуватись у магазинах: ПриватБанк почав блокувати платежі
Більше не вимагатимуть військово-обліковий документ: деяким чоловікам значно спростили життя
Заплатити мають всі: українців попередили про важливий податок, готуйте 5280 гривень
Налаштування обмежень доступу (діють і для письма, і для прикріплених файлів):
Якщо вибрати "Без SMS", користувачі Gmail зможуть відразу відкрити лист. Користувачі сторонніх сервісів (Gmail) отримають пароль по електронній пошті.
Якщо вибрати "Код доступу з SMS", код буде відправлятися одержувачам SMS. Необхідно ввести номери телефонів одержувачів.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що експерт в сфері кібербезпеки фірми Asterix Пітер Хенвей запевняє, що прослуховувати смартфони можна з допомогою активації спеціальних слів‐тригерів. Про це повідомляють зарубіжні ЗМІ.
Відомо, що більшість додатків запитують доступ до мікрофону пристрою. Запис і обробка даних часто відбувається після проголошення слів-тригерів. Наприклад: "Привіт, Siri" і "Окей, Google". Хенвей вважає, що подібні механізми можуть працювати і в інших додатках.
Фахівець припустив, що Facebook або Instagram також можуть використовувати безліч слів-тригерів, які аналізують мова власника смартфона.
Журналіст видання перевірив цю теорію. Протягом п'яти днів він вимовляв слова, які могли б стати "зачіпкою" для шпигунського механізму. У підсумку спрацювали його фрази про навчання і покупки дешевих сорочок. У стрічці новин стала з'являтися реклама різних навчальних закладів і недорогий одягу.