Yahoo раніше сканує електронні листи користувачів для продажу даних рекламодавцям, практика, від якої багато технічні компанії вже давно відмовилися.


Власник Yahoo веде переговори з рекламодавцями про надання послуги, яка буде аналізувати понад 200 мільйонів поштових скриньок Yahoo для споживчих даних, повідомляють джерела WSJ.
Yahoo виконує розсилки електронної пошти та сканує тільки рекламні листи, зазвичай від ритейлерів. Повідомляється, що у користувачів є можливість відмовитися. Власник сервісу заявив, що електронна пошта - це дорога система, і люди не можуть розраховувати на безкоштовний сервіс без будь-якії обмінної вартості.


Мобілізації можна не боятися: в Україні знімуть з військового обліку чотири категорії чоловіків
Мобілізація наосліп: у ЗСУ розкритикували роботу ТЦК – що не так з набором новобранців
Українців штрафуватимуть за готівку: готуйтесь викласти 17 тисяч
"Ощадбанк" блокує рахунки й не віддає гроші: клієнти оббивають пороги, але безрезультатно
Yahoo використовує алгоритми сортування листів Yahoo за різними споживчими перевагами і поміщає файли cookie, які в майбутньому будуть показувати користувачам аналогічну рекламу. Наприклад, користувачі, які часто купують квитки на літак, позначаються часто літаючими особами за алгоритмами пошти.
Особисті листи ігноруються, а особиста інформація прихована від даних, наданих рекламодавцям - повідомили представники Yahoo. Варто зазначити, що від такої системи відмовилися інші великі платформи електронної пошти.
Як повідомляв раніше "Знай.uа", WhatsApp messenger являє з себе найпопулярніший засіб для спілкування в інтернеті, якими користується 1,5 млрд людей по всьому світу. Навіть Telegram на даний момент не здатний змагатися з цим месенджером.