Нейт Фокс, директор по розробці Ghost of Tsushima, під час трансляції PlayStation Live на E3 2018 поділився подробицями про проект Sucker Punch.
В основі візуального стилю гри лежить мінімалізм. Немає ніякого безладу, оскільки це японська естетична концепція;
Автори прибрали інтерфейс з демонстраційного ролика для більшої кінематографічності, але в грі він насправді є;
Місія, яку показали сьогодні вранці, побічна — це не частина основного сюжету. Головним чином розробники хотіли показати, що хороші люди деколи беруть погані рішення;
Самураям притаманна «смертоносна точність» — вона в основі їхнього вчення. Але гра створює напругу ще до того, як катану дістануть з піхов. Але герой зможе використовувати й іншу зброю;
Поєдинок між Дзином і Масако відбувається у відкритому світі, а не на закритій арені. На задньому плані можна навіть розгледіти монгольське підкріплення;
Для більшої автентичності розробники перевели на мову анімації майже все, що може рухатися під час сильно вітру: дерева, трава, падаючі листя і так далі;
Три слова, які задають тон гри: бруд, кров і сталь;
У грі, швидше за все, буде фоторежим;
Гравець може піти куди захоче;
У грі є система прогресу;
У грі є елементи стелса.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Майбутні iPhone будуть випускатися з роз'ємом USB-C замість звичного для Apple інтерфейсу Lightning.
Про це повідомляє DigiTimes.
Розробники Apple переглядають компонування зарядних пристроїв і пов'язаного з ними інтерфейсу.
Оновлення з'явиться на iPhone і iPad наступного покоління. Можливо, у Apple з'явиться серія iPhone 2019 з підтримкою USB Type-C.
Цікаво, що впровадження USB Type-C в MacBook серії Apple вже спонукало виробників ноутбуків послідувати їх прикладу.