30 квітня китайська компанія Xiaomi, яка захопила ринок бюджетних смартфонів, оголосила про підняття цін на свої гаджети.
Про це пише akket.com.
Обсяги продукції Xiaomi зросте на 10%. Правда, подорожчають продукти від Xiaomi на території Індії. Справа в тому, що в цій країні набув чинності новий закон, який запровадив 10% мито на всі ввезені системні плати, а вони встановлені в кожен телефон, телевізор, комп'ютер і будь-який інший електронний гаджет.
Тому, щоб покрити ці витрати, Xiaomi оголосила про підвищення цін на свою фірмову продукцію. Ймовірно, що про підвищення оголосять невдовзі й інші компанії, серед яких Samsung, Huawei тощо.
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
"Допекли за 4 години": українці, які оплатили послуги "Київстар", залишаються без зв'язку
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Так, наприклад, смартфон Redmi Note 5 Pro тепер буде коштувати на 13 євро більше, а за 55-дюймовий телевізор Mi TV 4A доведеться віддати на 65 євро більше.
Ціни на продукцію зростуть вже з 1 травня.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що американська взуттєва компанія K-Swiss спільно з кіберспортивної організацією Immortals має намір випустити дві моделі геймерських кед — для повсякденного життя і кіберспорту. Що стосується другої моделі, вона буде використовуватися представниками мультигейминга в різних дисциплінах. Відповідну угоду про контракт уже підписано.
Відомо, що перша модель кросівок надійде в продаж у грудні 2018 року. Як очікується, це буде брендована версія моделі K-Swiss Kompass. Ціна її не повідомляється. А ось модель Sneaker буде коштувати 180 доларів, і в продажу з'явиться вже на початку 2019 року.
У процесі розробки представники взуттєвої компанії будуть відвідувати тренувальний центр Immortals, щоб зрозуміти потреби гравців, а також "уточнити зростання температури в черевику і рух ніг під час матчів". Процес буде фіксуватися на відео, потім його опублікують у соціальних мережах IMT і K-Swiss.
Відомо, що кіберспорт є одним з найбільш активно зростаючих бізнес-проектів на сьогодні. Багато компаній так чи інакше готові вкладати в нього гроші. Так що логіка в діях K-Swiss, безумовно, є.