Компанія Cambridge Analytica, яка співпрацювала з передвиборчою кампанією Дональда Трампа, отримала доступ в Facebook до мільйонів профілів американських виборців. Саме цей фактор дав можливість вплинути на хід виборів. Про це повідомляє The Guardian.
Cambridge Analytica, власником якої є мільярдер Роберт Мерсер, скористалася персональною інформацією, яку незаконним чином отримала в 2014 році, щоб побудувати систему, націлену на персоналізовану рекламу на виборців у США.
Крістофер Вайлі, який працював з професором Кембриджського університету Олександром Коганом, для отримання персональних даних, сказав: “Ми використовували Facebook для збору мільйонів профілів людей. Ми побудували моделі, щоб використовувати те, що ми про них знаємо, і націлитися на їх внутрішніх демонів. Це було основою всієї компанії".
Крім доступу до особистої інформації користувачів, розроблена ними програма This is your digital life створювала психологічний портрет користувача.
Ця програма після установки робила запит користувача на доступ до приватної інформації, такої як список друзів в соцмережі, а також до вподобаного користувачами контенту.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
У 2015 році Facebook видалила програму і вимагала, щоб компанія видалила всі отримані дані, а генеральний прокурор Массачусетса повідомив, що планує почати розслідування проти Facebook.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що двадцять років тому, в 1998 році, компанією Apple був розроблений і запущений у продаж автономний монітор Studio Display, зовнішній вигляд якого можна вважати витвором мистецтва. Зараз, в 2018 році, корпорація взагалі майже зовсім поставила хрест на своїх фірмових моніторах, однак натякає на повернення культових девайсів на ринок.