Для соціальної мережі Facebook алгоритм новинної стрічки є одним з ключових елементів, який вона постійно намагається покращувати. Представник Facebook оголосив про нові зміни в цьому алгоритмі, які спрямовані на поліпшення користувацького досвіду.

У новому алгоритмі новинної стрічки Facebook збирається знизити рейтинг постів з посиланнями на "низькоякісними сайтами". Також соцмережа планує заборонити рекламувати такі пости. До таких сайтів в Facebook відносять ресурси, в яких мало важливого для користувача контенту і які перевантажені рекламою (часто шкідливою або шокуючою).

Facebook виділяє такі основні критерії низькоякісних сайтів:

Раніше портал Знай.uа повідомляв, що Google може додати в Chrome блокувальник реклами. Можливо, завдяки спільним зусиллям великих IT-компаній, найближчим часом користувачі зможуть позбутися від дратівної реклами і користуватися інтернетом без сторонніх блокувальників реклами стане приємніше.