Ідея польоту на літаках з електричним живленням обговорюється протягом десятиліть, але лише недавно вона почала набирати популярність. Сьогодні налічується більше дюжини стартапів і компаній, які проводять електромобільні і гібридні прототипи.
Сьогодні розробляються концепції не схожі на ретрофутуристические моделі зі сторінок старих випусків "Популярної науки", і вони не схожі на гравітаційні машини, помічені в "Біжить по лезу" і "Назад в майбутнє". Скоріше, вони в основному виглядають як тонкі, футуристичні гібриди з плоским корпусом з легкого вуглецевого волокна. Але ідея літака, який може злетіти і приземлитися вертикально, буде безпечно експлуатуватися майже повністю залежить від прогресу в технології батареї.
Щонайменше 20 компаній розробляють технології повітряних таксі, в тому числі застарілі виробники літаків, такі як Boeing і Airbus, і гігант Über. Майже всі вони обіцяють побудувати літаки, які є акумуляторними, щоб усунути шум і забруднення, зазвичай пов'язані з вертольотами і лайнерами.
Але політ вимагає неймовірної кількості енергії, і в даний час батареї дуже важкі і занадто дороги, щоб досягти підйому конструкції. Навіть акумулятори Tesla не досить мощні для того, щоб підняти літак і пробути в повітрі кілька хвилин.
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Як повідомляв раніше Знай.uа, синій світло від наших смартфонів, ноутбуків і інших цифрових екранів може бути набагато більш небезпечним, ніж вважалося раніше.
Також Знай.uа писав про те, що компанія Xiaomi зазвичай не затягує вихід новинок, які вже були "розрекламовані" в мережі, хоч і часто ще до моменту їх виходу стають відомі їх характеристики.