Facebook розпочав тестування нової можливості - кнопки, яка дозволяє висловити негативне ставлення до коментарів інших користувачів.

Кнопка називається "downvote", дослівно - "проголосувати проти". Натискаючи на неї, можна подати скаргу на коментарі інших користувачів. Для адміністраторів соцмережі це буде сигналом, що коментар можна приховати. Про це заявила представник компанії в коментарі виданню TechCrunch.

Нова функція проходить обмежене тестування в США. Серед тих, хто помітив кнопку "downvote" в коментарях до записів в групах Facebook, виявилася журналістка видання Daily Beast Тейлор Лоренц. Вона виклала скріншоти кнопки в Twitter.

У самій же компанії Facebook насамперед зазначили, що не тестують кнопку "dislike" (не подобається).

"Ми тестуємо НЕ кнопку дізлайка. Ми оцінюємо функцію, яка дозволяє людям давати нам зворотний зв'язок про коментарі до постів публічних сторінок. Тестування поки проходить на невеликій групі користувачів в США", - повідомив представник компанії.

Кнопка "проголосувати проти" дозволяє користувачам "понизити" той чи інший коментар, в результаті читачі побачать їх з меншою ймовірністю.

Популярні новини зараз

Мобілізація жінок у травні: кому доведеться йти до ТЦК

Компанія Apple "вбила" багатомільйонне місто одним рішенням: тепер можна зносити все

Субсидії вам не бачити: що не враховують українці, звертаючись по допомогу

Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією

Показати ще

При натисканні на downvote під коментарем він зникає, а перед користувачем виникає можливість додатково повідомити про причини такої оцінки коментаря. Для цього можна вибрати з опцій "Образливий", "Брехливий" і "Не по темі".

Інструмент задуманий для боротьби з образами, троллінгом і непристойностями, як засіб зробити спілкування в Facebook менш токсичним. Однак, з іншого боку, ніхто не завадить з таким же успіхом використовувати "проголосувати проти" як знаряддя онлайн-агресії.

Як повідомляв портал "Знай.ua", якщо вас турбує безпека ваших особистих даних на Facebook, ви можете знайти список компаній, що мають доступ до вашого профілю, і відредагувати його.