В Україні і в світі інтернет-торгівля витісняє звичні нам форми ринку. Навіть великі супермаркети констатують зниження прибутку. Покупки по інтернету дійсно зручніше. Разом з ними вам не обов'язково їхати в інший кінець міста, стояти в черзі і потім з'ясувати, що вашого товару немає в наявності. Однак у таких покупок є і свій мінус. Як правило подібні товари важче повернути, а крім того можна і зовсім зіткнуться з шахраями. Портал uainfo опублікував простий спосіб перевірити продавця на доброчесність.
Припустимо, ви хочете купити в неперевіреному (сумнівному) інтернет-магазині комп'ютер, м'ясорубку або новий вогнемет Ілона Маска на "випадок Зомбі-апокаліпсису" або інші корисні предмети. Так от, перш ніж купити, зробіть один попередній дзвінок. Це займе у вас одну хвилину.
Скажіть приблизно так: "Дівчина, я купив у вас комп'ютер (каструлю, праска, м'ясорубку, АК), мені не підходить (ваша версія). Я хочу повернути, як мені це зробити? Як швидко ви повернете гроші?". А далі уважно слухайте. Якщо процедура/швидкість повернення вам не підходить, або вони починають викручуватися, невиразно бурмотіти, спілкуватися не так привітно, як тоді, коли тільки хочуть вам продати, або взагалі кидають трубку (буває й таке) - купіть в іншому місці, навіть якщо дорожче.
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про те, як Google капітулював перед релігійними фанатиками