Пошукова система Google домовляється з групою великих роздрібних брендів, щоб ті індексували свої каталоги в пошуковик.
Серед компаній, з якими досягнуто згоди, називаються Target, Walmart, Home Depot, Costco і Ulta, пише Engadget.
Ці компанії і будь-які інші бажаючі учасники можуть індексувати свої каталоги в Google, які з'являться в результатах видачі, коли хтось почне шукати речі для покупки. Замість того, щоб отримувати оплату за рекламу, Google просто отримує скорочення продажів конкурента, таких як Amazon і eBay.
Зараз багато пошукових запитів починаються з Google, але, ймовірно, в кінцевому підсумку приходять в Amazon, який вважається одним з найпопулярніших роздрібних продавців в світі. Відомо, що на Amazon припадає 44% всіх онлайн-продажів у США (на другому місці - eBay з 6,8%, третє ділять Walmart і Apple з 3,6%).


ТЦК луплять з ухилянтів мільйони: фіктивні повістки, "оновлення даних", служба по блату
Показники лічильників не прийматимуть: платити доведеться за іншим принципом
Мобілізація по-новому: повістки, ВЛК, відстрочки – дуже важливі зміни у травні
За переказ у 100 гривень – штраф у 34 тисячі: за грошима українців ретельно стежитимуть
Журналісти підкреслюють, що Google Express, ще один проект з пошукової системи, вже продемонстрував переваги для торговців, оскільки роздрібні продавці побачили, що обсяги покупок при використанні цього інструменту збільшуються приблизно на 30 відсотків.
Цікаво, що в кінці 2017 року, не домігшись згоди Amazon на співпрацю, Google заборонила деяким пристроїв компанії програвати відео з YouTube. Зокрема, корпорація Google 5 грудня відключила розумною колонці Amazon Echo Show, оснащений екраном, доступ до YouTube.
"Враховуючи відсутність взаємодії з боку Amazon, ми більше не підтримуємо YouTube на Echo Show і FireTV. Ми сподіваємося, що незабаром зможемо досягти угоди, щоб вирішити ці проблеми", - підкреслювали представники Google.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив про таємні розробках Apple.