Корпорація Apple планує вперше за два роки оновити лінійку бюджетних iPhone. Відзначається, що кілька нових смартфонів можуть представити вже влітку цього року на конференції для розробників WWDC.

У вирішенні Євразійської економічної комісії зазначено 11 ідентифікаторів моделей iPhone, які ще не поступали в продаж. Швидше за все, це варіації одного і того ж смартфона, тільки з різними характеристиками, такими як обсяг пам'яті та оперативної пам'яті.

За інформацією від відомого точними прогнозами аналітика KGI Securities Мін-Чі Куо, Apple випустить дешевий 6,1-дюймовий iPhone, який буде доступний у двох варіантах: з двома SIM-картами і з одного. Він зазначив, що за версію з двома SIM доведеться віддати від 650 до 750 доларів (від 17 000 до 19 600 гривень), а за традиційну від 550 до 650 доларів (від 14 300 до 17 000 гривень). Аналітик пояснив, що версія з двома SIM-картами розрахована для китайського ринку, а модель з однієї націлена на нішу бюджетних пристроїв.

Популярні новини зараз

1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам

Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що експерти заявили, що спливаючі повідомлення різних додатків викликають проблеми у власників iPhone.

Фахівці стверджують, що повідомлення, які з'являються часто і у великій кількості, здатні кого завгодно вивести з себе. Якщо у користувача виходило змінити налаштування і впоратися з цією проблемою, то через деякий час повідомлення знову виникають на екрані смартфона. Експерти вирішили порівняти, як працює ця система, на найбільш популярних операційних системах Android і IOS.

Виявилося, що необхідно було здійснити велику кількість роботи з маніпуляціями з включення і відключення багатьох функцій для налаштування повідомлень на обох типах операційних систем. Android відрізняється тим, що він групує спливаючі повідомлення відповідно до їх актуальності, віддаючи перевагу повідомленнями в соціальних мережах від реальних людей.