Apple запустила портал конфіденційності, де користувачі можуть подивитися всю інформацію і дані компанії, пов'язані з їх Apple ID. Портал дозволяє Вам отримувати інформацію, в тому числі: вашої активності на магазин додатків, в iTunes Store або iBooks Store і Apple Music; ваші дії в онлайн-магазині Apple і магазини роздрібної торгівлі; будь-яка ж історія підтримки і ремонту; та інші дані, такі як закладки iCloud, календар, нагадування, фотографії та інші документи.

Щоб отримати доступ до цієї інформації, увійдіть в свій обліковий запис Apple на сторінці конфіденційності компанії. Як помічено 9to5Mac, сторінка в даний час доступна тільки для рахунків, що базуються в Європейському Союзі. GDPR встановлює нові правила для того, як компанії управляють і діляться особистими даними. Apple говорить, що портал конфіденційність буде поширюватися по всьому світу протягом наступних декількох місяців.

Слід зазначити, що з-за величезної кількості даних компанія може збирати ваші дані протягом тижня. Apple повідомить Вам, коли ваші дані будуть готові для завантаження, і ці файли будуть автоматично видалені через два тижні.

Популярні новини зараз

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, Instagram додає можливість відключити людей від появи у вашій стрічці новин. Оновлення програми дасть можливість видаляти чиїсь пости, або як їх фото в їх історії. Ви як і раніше зможете переглядати профіль "приглушеного" людини; ви можете скасувати приховування постів в будь-який час непомітно для самого власника аккаунта.

І хоча раніше була можливість відписуватися, це не завжди добре позначається на відносинах з людиною в реальному житті.

Соціальні мережі часто повільно додають функції відключення контенту, оскільки вони воліють показати як можна більше контенту для відображення вам. Але у міру того, як мережа розвивається, контент стає все більш одноманітним і нецікавим.