У 2016 році компанія Apple представила і запустила в продаж смартфони iPhone 7 і iPhone 7 Plus, які отримали передове на той момент технічне оснащення і обзавелися захистом від води за стандартом IP67. Однак, заради захисту довелося відмовитися від розєму для навушників. Щоб заспокоїти незадоволених користувачів, корпорація поклала в комплект поставки перехідник з lightning на 3,5 мм.

Подібний перехідник входить в комплект поставки смартфонів iPhone 7, iPhone 7 Plus, iPhone 8, iPhone 8 Plus і iPhone X. Тим не менш, як повідомляє авторитетний аналітик Barclays Марк Московіц, вже в цьому році все зміниться. За його словами, "яблучна" корпорація не стане укомплектовувати коробку від трьох нових iPhone в 2018 році даним адаптером, запропонувавши придбати його окремо.

Нагадаємо, що оригінальний адаптер для підключення навушників з 3,5 мм штекером до iPhone коштує в магазині Apple цілком значну суму грошей – 12 доларів.

Популярні новини зараз

Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

На думку аналітика, пропажа звичного перехідник для підключення музичних пристроїв до нового iPhone з базового набору викличе багато невдоволення, бо за що платити доведеться окремо. Аналогічна ситуація зараз спостерігається з новими комп'ютерами MacBook Pro, оснащені тільки роз'ємами USB Type-C і нічим більше.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що експерти з мобільної техніки впевнені, що агресивна піар-кампанія Xiaomi здатна зомбувати покупців. При цьому основною приманкою служить співвідношення ціни і якості гаджетів.

Шанувальники Xiaomi в своїй більшості впевнені, що їх смартфони найкращі в світі. Нібито за якістю вони перевершують Apple, Galaxy, і будь-якого іншого конкурента, а за свої гаджети виробник просить скромну суму, і віддає практично за собівартістю. Але фахівці в мобільній техніці стверджують, що головною причиною популярності Xiaomi є агресивна піар-кампанія бренду.