Amazon розробила алгоритм, який створює одяг завдяки аналізу інших речей з фотографій, застосовуючи його до нових елементів, згенерованих з нуля.
Amazon фокусується на моді, і раніше заявила, що хоче стати "найкращим місцем для покупки онлайн-моди", тому розробка власних речей, прив'язаних до поточним тенденціям, здається логічним кроком.
Алгоритм був розроблений Amazon Lab 126, центром досліджень і розробок компанії, і використовує інструмент, званий генеративної змагальної мережею (GAN). GAN - це нова методика дослідження ШІ, яка об'єднує дві нейронні мережі один проти одного, використовуючи результат для поліпшення загальної системи.
Мережі здатні виявляти певні тенденції моди на Instagram, Facebook і в інших глобальних інтернет-порталах.
Гороскоп на сьогодні 5 грудня: задоволення Тельців, динаміка Близнюків та хвилювання Скорпіонів
“Заберіть дитину до 18:00”: батьки обурились через час роботи дитсадків і ГПД
Без прописки тепер заборонено? Що загрожує українцям у 2025 році та як не встряти у штрафи
ПФУ завітає в гості до кожного: нові правила призначення соціальної допомоги
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Microsoft запатентувала VR-пульт.