Amazon розробила алгоритм, який створює одяг завдяки аналізу інших речей з фотографій, застосовуючи його до нових елементів, згенерованих з нуля.

Amazon фокусується на моді, і раніше заявила, що хоче стати "найкращим місцем для покупки онлайн-моди", тому розробка власних речей, прив'язаних до поточним тенденціям, здається логічним кроком.

Алгоритм був розроблений Amazon Lab 126, центром досліджень і розробок компанії, і використовує інструмент, званий генеративної змагальної мережею (GAN). GAN - це нова методика дослідження ШІ, яка об'єднує дві нейронні мережі один проти одного, використовуючи результат для поліпшення загальної системи.

Мережі здатні виявляти певні тенденції моди на Instagram, Facebook і в інших глобальних інтернет-порталах.

Популярні новини зараз

Дощі, грози і навіть заморозки: шашлик на Великдень доведеться відкласти, синоптики попередили про негоду

Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було

Кінець світу все ближче? Експерти знайшли лякаючий напис, який готує до гіршого: "До Землі наближається"

Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Microsoft запатентувала VR-пульт.