Логіка цілком розумна: рівень доходів громадян впав настільки, що ввезти нове авто для переважної більшості - нереально. Разом з тим в Європі є чимало бажаючих позбутися від старого і купити новий засіб пересування. І українці допоможуть їм тим, що заберуть з європейських доріг ці якісні колись автомобілі.
Нечесна індексація: чому пенсіонери отримують менше, ніж повинні
Гороскоп на сьогодні 20 грудня: комунікабельність Близнюків, пригоди Стрільців та зміни в планах Водоліїв
"Буча буде в кожній хаті": військовий жорстко звернувся до ухилянтів
ПриватБанк попередив про нові тарифи з 1 січня: за що доведеться платити
Автори документа відзначають, за 10 місяців 2017 року з 123 тис. імпортувала автомобілів 56 тис. - потримані. При цьому за них сплачено 4300000000 грн. митних зборів.
Щоб українці не завозили лом, заплановано пільгові ставки, які не розповсюджуватимуться на легкові автомобілі, вироблені до 1.01.2013.
Запропоновані законопроекти (№8487 і №8488 ) повинні були стати компромісним рішенням для всіх. Мова йде про зміни до митного та податкового кодексів, які передбачають зниження акцизу на імпортні автомобілі та скасування вимоги щодо екологічного стандарту "Євро-5". Але при цьому документи посилюють контроль з боку митної служби та поліції.
Як повідомляв раніше Знай.ua, в Україні восени народні депутати розглянуть законопроекти про розмитнення автомобілів, які ввозяться на європейській реєстрації. І поки законопроекти допрацьовуються, дізнайтеся, скільки коштує розмитнити авто на єврономерах в країнах Євросоюзу.
Скільки ж насправді коштує розмитнення в європейських країнах і які мита необхідно сплатити, щоб отримати державний номерний знак? Так, для прикладу були взяті країни-учасниці ЄС – Польща, Литва і Німеччина. Саме з цих країн в Україну найчастіше завозять "євробляхи".
Також Знай.ua писав про те, що закони Южаніної можуть здійснити справжню революцію розмитнення в Україні. Поки вони прийняті тільки в першому читанні, однак мають реальні шанси бути проголосованим у цілому вже восени.