Неурядова організація Transparency International, яка бореться із корупцією, запустила у Facebook флешмоб #ЯнеДаю та #IDontBribe. Користувачів мережі закликають ділитися історіями зустрічі із корупцією та протистояння їй.

"Згідно з останнім соцопитуванням фонду Democratic Initiatives Foundation-Фонд "Демократичні Ініціативи", протягом останнього року близько 25% українців давали хабарі. Що змушує людей підтримувати корупційні стосунки та не опиратися їм?", - питають в організації.

Керівник департаменту комунікації ТI Україна Ольга Тимченко розповіла про четвертий рік првоведення комунікаційної кампанії, щоб привернути увагу українців до проблеми корупції та переоцінити власну участь в ній.

"Наша глобальна мета - змінити менталітет українців, виховати нульову толерантність до корупції. Психологи стверджують, що на це має піти 15 років. Мета нинішньої кампанії - пробудити в людях почуття власної відповідальності за потурання корупції", - прокоментувала свою діяльність Тимченко.

Вона звернула увагу на необхідності прирівняння проблеми корупції до насильства. Тимченко також намагається показати борцям із хабарами, що вони не самі, і що їхня справа є дійсно корисною.

Популярні новини зараз

ТЦК заблокували водійські права: чи можна повернутися за кермо

Комунальники готуються запровадити новий тариф: яка платіжка збільшиться майже на 40%

В Україні впроваджують новий спосіб оплати за тепло: що тепер робитимемо

Крутіший за Audi та BMW: український преміум кар Leleka підкорив серця автолюбителів

Показати ще

До флешмобу #ЯнеДаю приєднався український поет Сергій Жадан. Він розповів, що не брав хабарі, коли працював вчителем з української літератури, а також під час навчання.

"Корупція – це не просто економічний злочин. Корупція – це злочин морального характеру. Вона руйнує почуття довіри та взаємоповаги. Вона роз’їдає, мов іржа, позбавляючи сенсу та перспектив усе, до чого торкається", - висловився поет.

Соціальна реклама #ЯнеДаю від Transparency International

Як повідомляв портал "Знай.ua", українців попросили відкрито назвати сферу діяльності, співробітники якої,на їх думку, найчастіше беруть хабарі. Результати здивували: чверть респондентів зізналися, що самі пропонували "винагороду" за певні послуги.