Неурядова організація Transparency International, яка бореться із корупцією, запустила у Facebook флешмоб #ЯнеДаю та #IDontBribe. Користувачів мережі закликають ділитися історіями зустрічі із корупцією та протистояння їй.
"Згідно з останнім соцопитуванням фонду Democratic Initiatives Foundation-Фонд "Демократичні Ініціативи", протягом останнього року близько 25% українців давали хабарі. Що змушує людей підтримувати корупційні стосунки та не опиратися їм?", - питають в організації.
Керівник департаменту комунікації ТI Україна Ольга Тимченко розповіла про четвертий рік првоведення комунікаційної кампанії, щоб привернути увагу українців до проблеми корупції та переоцінити власну участь в ній.
"Наша глобальна мета - змінити менталітет українців, виховати нульову толерантність до корупції. Психологи стверджують, що на це має піти 15 років. Мета нинішньої кампанії - пробудити в людях почуття власної відповідальності за потурання корупції", - прокоментувала свою діяльність Тимченко.
Вона звернула увагу на необхідності прирівняння проблеми корупції до насильства. Тимченко також намагається показати борцям із хабарами, що вони не самі, і що їхня справа є дійсно корисною.
"Найстрашніше, що це початок": відома астрологиня попередила українців про небезпеку
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
До флешмобу #ЯнеДаю приєднався український поет Сергій Жадан. Він розповів, що не брав хабарі, коли працював вчителем з української літератури, а також під час навчання.
"Корупція – це не просто економічний злочин. Корупція – це злочин морального характеру. Вона руйнує почуття довіри та взаємоповаги. Вона роз’їдає, мов іржа, позбавляючи сенсу та перспектив усе, до чого торкається", - висловився поет.
Соціальна реклама #ЯнеДаю від Transparency International
Як повідомляв портал "Знай.ua", українців попросили відкрито назвати сферу діяльності, співробітники якої,на їх думку, найчастіше беруть хабарі. Результати здивували: чверть респондентів зізналися, що самі пропонували "винагороду" за певні послуги.