Київ змінюється на очах і з кожним роком звичні для нас вулиці і будівлі отримують нове обличчя. Суцільні забудови витісняють неповторний колорит історичних куточків. А буквально 100-150 років тому місто мало зовсім інший характер.
У 60-х роках XIX століття на Україні були прокладені перші залізні дороги. До 1900 року протяжність доріг склала вже близько 8,5 тисячі кілометрів. Київ був пов'язаний тепер з багатьма містами країни і перетворився на великий залізничний вузол.
Була прокладена магістраль Москва-Курськ-Київ, а в 1870 році закінчено будівництво Києво-Балтської ділянки, яка з'єднала Київ з Одесою. До цього часу в долині річки Либідь завершилося будівництво першого київського залізничного вокзалу.
Перший поїзд Києво-Балтської залізниці на Київському вокзалі
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Ціни рекордні, але буде дорожче: нерадісні прогнози для власників авто з ГБО
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Це ж місце в 1870 році
1885 рік. Стара будівля залізничного вокзалу
1907 рік
1919 рік. На пероні вокзалу
1940 рік. Фасад головної будівлі залізничного вокзалу, вид з вулиці Петлюри (Безаківської)
1940 рік. Такими в 1940 році були Вокзальна площа і нова будівля вокзалу, побудованого в 1927-1932 роках за проектом архітекторів А. Вербицького та П. Альошина.
1941 рік. Залишки барикад на перетині вулиць Жилянської і Комінтерну, далі - Вокзальна площа і вокзал. Принизливо висять бюсти Леніна і Сталіна, напевно, винесені з сусіднього заводу "Ленінська кузня". Нижче покажчик "Feldgend. Zug Doebert" - "Фельджандармерія. Взвод Доберта"
1941 рік. Залізничний вокзал, знімок зроблений в перші дні окупації. Частково вокзал був зруйнований німецькими авіанальотами і остаточно - відступаючими червоноармійцями.
1942 рік. Київ очима італійського лейтенанта
1943 рік. Залізничний вокзал після звільнення від німців
1946 рік. Так ж/д вокзал виглядав після відновлювальних робіт. Табличка вже українською мовою
1948 рік
1949 рік. На станції Київ-1 Пасажирський
1958 рік
1966 рік
1972 рік. Раніше трамвайні колії підходили прямо до вокзалу
1975 рік. Конкорс над шляхами
1980 рік
1981 рік. Перон залізничного вокзалу
2011 рік. Станція Київ-Пасажирський в Києві
Раніше портал "Знай.ua" розповідав, яким бачили Київ 150 років тому