Днями, в Мережі з’явилося відео, на якому невідомий ночами ремонтує дорогу на одній з вулиць Мелітополя. Чоловік приїжджає на "Запорожці" з причепом, і починає самостійно ремонтувати проїзну частину.
Про це повідомляє "Районка".
Варто відзначити, що раніше економічний експерт Данило Монін заявив, що для якісних доріг в Україні потрібна одна головна умова – це гроші. Втім брати їх будуть від звичайних громадян.
За словами фахівця, щоб покращити якість українських доріг, варто врахувати низку факторів:
Головний упор пропонується на першому етапі зробити на дорогах міжнародного значення класу. Їх необхідно не так багато – близько 9 тисяч кілометрів і їх можна повністю вивести за 4-5 років. Їх потрібно будувати за сучасними технологіями і обов’язково інвесторами, з частковим фінансуванням держави, тому що держава не витягне саме, плюс величезна проблема корупції. Ці дороги повинні бути платними для вантажного транспорту. У Європі вартість пробігу на подібних трасах варіюється від 16 до 28 євро центів за 1 км. У нас ціна може бути менше – близько 10 центів.
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку
"Хоча я особисто б брав би 0.01-0.02 долара за км з легкового транспорту. Це дає, як можливість вибудовувати інтереси інвесторів, так різко збільшує можливості транзитного потенціалу країни, що дає як додаткові робочі місця, так і буде приносити валюту в країну", – додав Монін.
Однак для будування європейських доріг в Україні потрібно збільшувати потужності виробництва, тобто добудовувати заводи та загалом ще розвивати галузь. Хто може Україні в цьому допомогти
Можливий потенційний партнер в реалізації проектів – це Китай, з його досвідом розбудови інфраструктури та величезною швидкістю будівництва. Причому Китаю цікаві крім можливості тут заробити і транзитні можливості України.
Крім того раніше Верховна Рада України прийняла за основу законопроект №8125 Про концесію.
Відзначимо, що законопроект підтримали 240 народних депутатів.
Глава парламентського комітету з питань економічної політики Андрій Іванчук повідомив, що законопроект розмежовує регулювання концесії та інших форм державно-приватного партнерства, спрощує процедуру виділення земельних ділянок для концесійних проектів, встановлює єдину процедуру прийняття рішень у всіх формах державно-приватного партнерства, в тому числі, концесії.
При цьому, за його словами, право власності на об'єкт концесії залишається у місцевої територіальної громади.
"За статистикою, в ЄС підписано на €12 млрд концесійних договорів. Це сучасний інструмент, який дає поштовх для розвитку інфраструктури", - додав він.
При цьому, він визнав необхідність доопрацювання законопроекту до другого читання, зокрема, щодо концесійного конкурсу. У свою чергу, міністр інфраструктури України Володимир Омелян написав на своїй Facebook-сторінці, що прийняття закону збільшує шанс залучення стратегічних світових інвесторів в економіку на прозорих умовах.
"Для держави - це збільшені надходження до державного бюджету, тисячі нових робочих місць, нові технології і прозора бізнес-культура і правила", - написав міністр.
Платні дороги в Україні: де, коли і за скільки?