"Київський торт" давно став своєрідною візитівкою української столиці і багато років користувався попитом не лише у киян.
Однак, від недавнього часу купити його можна лише в президента України. Як відомо, кондитерська корпорація Roshen приватизувала цю торгову марку і веде відчайдушну війну в судах за право використовувати назви "Київський торт" і торт "Київський" лише для своєї продукції.
У квітні 2017 року товарний знак "Київський торт" визнаний загальновідомим в Україні рішенням Апеляційної палати Державної служби інтелектуальної власності.
"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Корпорація Roshen вважає "Київський торт" лише своїм, хоча рецепт даного кондитерського виробу створили ще задовго до появи сучасної торгової марки.
Щодо рецепту, то він досить калорійний. Про це розповів глава корпорації В'ячеслав Москалевський, який навіть не знає, як можна їсти такий продукт.
"Продуктів і брендів, які прожили 50 років, одиниці. Цей бренд (Київський торт, - ред.) живе. Хоча у багатьох іноземців він викликає дике здивування: як можна їсти таке жирне і солодке блюдо. Чесно кажучи, він дуже калорійний. Я не знаю, як його можна їсти ", - цитує слова Москалевського Економічна правда.
Однак відмовлятися від торта заради здоров'я покупців він не має наміру.
"Якщо українці купують, то я це виробляю. Хто може спробувати" Київський торт "? Жителі Києва. Може бути, Одеси, Харкова. Все", - заявив він.
За словами Москалевського, найбільше торти люблять жителі і гості столиці.
"Звичка їсти торти - це чисто київський варіант. У Львові люди їдять тістечка. Для них торт - це величезне тістечко", - поділився своїми "знаннями" смаків галичан Москалевський.
Дивно навіть не те, що глава корпорації Roshen не знає, що у Львові люди їдять не менше тортів, ніж у Києві, просто там вони здебільшого називаються місцевим словом "пляцки".
Дивує інше. Якщо людина, яка очолює корпорацію, що приватизувала бренд "Київський торт", вважає, що його споживають лише у 2-3 великих містах, а сам торт навіть шкідливий для здоров'я через свою надмірну калорійність, то яке майбутнє у цього бренду?
Як повідомляв портал "Знай.ua", корпорація Roshen привласнила не лише торт, а й каштанове листя.
Господарський суд Києва заборонив конкуренту торгової марки Roshen – "ТОВ Белларія" використовувати назву "Київський торт" або "торт Київський". Крім назви популярних ласощів, іншим ТМ заборонено також використовувати елементи для дизайну упаковки такі, як листя каштану.
сі наявні у підприємства упаковки та етикетки, які порушують заборону, суд постановив знищити, оскільки їх легко сплутати з упаковкою Київського торта Roshen.