В Україні ще такого точно не було: близько тисячі споживачів змогли отримати компенсацію від обленерго за недотримання стандартів якості електропостачання.
Це підтвердили у Національній комісії, що здійснює регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг. "Щасливчиками" у цьому протистоянні вийшли 913 осіб. Минулого року їм повернули 116 950 грн від 8-ми обленерго: з них 90% компенсацій надано ПАТ "Одесаобленерго" та ПрАТ "Київобленерго".
Ще 438 споживачів, котрі користувалися послугами "Одесаобленерго", у 2017-му отримали 67,8 тисяч гривень компенсації, а 380 споживачам "Київобленерго" компенсували 38,1 тисяч гривень.
"В той же час, у 2017 році повинні були отримати компенсації майже 120 тисяч споживачів. Це може свідчити про невиконання компаніями вимог Порядку забезпечення стандартів якості надання послуг з електропостачання або надання недостовірної інформації у формах звітності", - заявляють у відомстві.
Популярні новини заразПоказати ще"Пакувати" будуть не тільки ТЦК: експерт розповів, як можуть змінити мобілізацію у 2026 році
ПриватБанк звернувся з попередженням до власників карток: кого терміново чекають у відділенні
Нечесна індексація: чому пенсіонери отримують менше, ніж повинні
Нові ліміти на карткові перекази: які обмеження діють і кого стосуються
Після чергової перевірки, котру запланували на найближчі кілька тижнів, постане питання про повернення коштів ще 120 тисячам споживачів, особливу увагу комісія приділить виконанню компаніями вимог. І головне: якщо порушення знайдуть, то розмір компенсації автоматично збільшується вдвічі:
"Крім цього НКРЕ вилучатиме у обленерго зі структури тарифів на передачу електроенергії місцевими електромережами та/або постачання електроенергії за регульованим тарифом кошти у п’ятикратному розмірі від суми невиплаченої компенсації", - пообіцяли у Нацкомісії.
Дивіться: "Київенерго" малює штучні борги. Скарги киян