Доки українські парламентарі вирішують, як перекрити українцям можливість купувати дешеві авто з Європи, самі ж громадяни мають на цей рахунок власну думку. Величезною проблемою стала постанова ВР щодо зниження акцизів на автомобілі з європейською реєстрацією, тому українці почали об заводитись машинами за власними правилами, щоб зекономити якомога більше.
Що ж насправді думають українці про нову систему, та як вони бачать вирішення проблеми.
Як показує соцопитування, 74% респондентів підтримують введення податку 30% від вартості будь-якого авто з європейської країни, - пише "Обозреватель".
31% опитаних переконаний, що розрулити ситуацію допоможе легалізація ввезених в Україну машин, випущених до 2010 року.
Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Ще 18% учасників опитування запропонували зовсім заборонити ввезення старих автомобілів з ЄС і лише 2% людей відповіли, що слід заборонити ввезення в Україну всіх транспортних засобів з Європи.
Нагадаємо, під куполом українського парламенту готується новий підхід до вирішення проблеми авто на єврономерах. На думку експертіввирішити проблему допоможе сплата податків, яка не була б набагато менше тієї, яку сплатили люди при ввезенні авто легальним способом.
Дивіться: євробляхи на дорогах, або що заважає здійсненню мрій українських водіїв
Як повідомляв портал "Знай.ua", власники "євроблях" потраплять під репресії. Однак Верховна Рада спочатку дасть можливість розмитнити автомобілі.
Також ми писали про те, що деякі авто з європейською реєстрацією українці зможуть навіть отримати безкоштовно, однак є певні умови, такі як розмитнення відповідно до усіх норм та правил, що звісно ж також влетить у кругленьку суму.
Державна фіскальна служба оштрафувала харків'янку Анну Кривуц на 1,756 мільйона гривень за користування автомобілем на литовських номерах без проведення його митного оформлення та сплати митних платежів. Про це йдеться в офіційній відповіді Головного управління ГФС в Харківській області на запит журналістів, пише Економічна правда.