Обираючи тариф для свого смартфону ми, як завжди шукаємо, де ж вигідніше. І врешті решт зупиняємося переважно на повному безліміті у мережі. Але що робити, якщо насправді й такі "дармові" хвилини розмови та очікувані мегабайти інтернету – всього лише обман?

Розкрив таку схему на своїй сторінці у Facebook один із користувачів "Київстар" – судячи з посту, вже незабаром колишній клієнт.

"Глибоко не мають шановний, Київстар!Якою паралельному всесвіті ви живете, що в "безлімітному" ви встановлюєте ліміти і називаєте їх "справедливими" ?! По вашому справедливо, при переході на новий тариф запевняти клієнта, що безлімітна у цього тарифу, тільки ваша любов до ваших клієнтів, а через місяць, почати вести себе як колишня при розлученні! Це так дріб'язково, що навіть смішно, їй богу, ви жалюгідні, жадібні, - написав він.

Популярні новини зараз

ТЦК збирає досьє на кожного: які дані вашої біографії знатимуть обов’язково

ТЦК заблокували водійські права: чи можна повернутися за кермо

По ваші лічильники скоро прийдуть: що потрібно зробити, якщо незнайомці вже на порозі

Доходи не потрібні, субсидію дадуть і так: українцям пояснили нюанс

Показати ще

Цікаво, як тоді впорається фірма із 4G, що так довго обіцяє, якщо елементарні питання залагодити не в змозі.

Зміна оператора: кінець монополії?

Не секрет, що більшість українців очікують лютого 2019 року, коли зможуть змінити мобільного оператора, залишивши номер мобільного номеру. Перенести свій номер зможе кожен абонент, якщо він надасть достовірні дані про себе і пройде ідентифікацію особи. Треба буде показати паспорт і довести, що номер, який вона переносить до іншого оператора, належить саме їй. Абоненти з інвалідністю зможуть перенести свій номер, скориставшись допомогою інших людей, якщо останні мають довіренність.

У заяві на перенесення номера необхідно вказати, до якого оператора людина переходить і від якого відмовляється. Оператори повинні повідомити абоненту про готовність почати технічну процедуру перенесення номера. Під час перенесення абонент може залишатися без зв'язку не більше трьох годин.

Послуга має назву MNP (англ. Mobile number portability). Вперше її запустили у 1999 у Великій Британії, Нідерландах та Гонконгу. На початку 2000-х більшість країн Європи вже користувалася такою послугою. А у деяких країнах пострадянського простору, наприклад, у Вірменії, Молдові чи Айзербаджані MNP працює вже декілька років. Останньою до цього списку у 2017 році доєдналася Танзанія.

Дивіться: Київстар підвищує тарифи для абонентів

Як повідомляв портал "Знай.ua", незабаром українці нарешті зможуть змінювати оператора, при цьому залишаючи звичний номер телефону: не потрібно буде звикати до нових цифр і обдзвонювати сотні друзів, родичів і колег.