"Газпром" користувався українською газотранспортною системою для часткової компенсації потужностей, що вибули через зупинку "Північного потоку", на якому здійснювались планові профілактичні роботи.
Ремонтні роботи російського газопроводу проводилися з метою налагодження техобслуговування механічних вузлів, устаткування і перевірки систем автоматизації для забезпечення роботи обох ниток "Північного потоку" протягом року.
Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Нагадаємо, стало відомо, що Нафтогаз України вважає неможливим домовлятися про "мирову угоду" з російським Газпромом щодо двох справ, за якими остаточне рішення вже виніс Стокгольмський арбітраж.
Так заявив головний комерційний директор Нафтогазу Юрій Вітренко.
"Як ми сказали Газпрому на тристоронній зустрічі, мирова угода за вже прийнятим арбітражем рішень не представляється можливим. Це навіть суперечить суті світових угод - треба було про них домовлятися до ухвалення остаточного рішення судом. А зараз вже пізно просити "мирова угода" за цими спорами. Газпром повинен заплатити нам за рішенням арбітражу $2,56 млрд. Плюс вже $75 млн відсотків", – написав він на своїй сторінці в Facebook.
Нафтогаз тепер навіть вимагає компенсувати витрати за примусове стягнення.
Як повідомляв раніше Знай.ua, Україні не вдасться отримати компенсацію за рішенням Стокгольмського арбітражу від російського "Газпрому" – принаймні, у найближчому майбутньому.
Так вважає політичний і економічний експерт Тарас Загородній. Він впевнений , що процес стягнення триватиме довго.
"Затягнутися це може дуже надовго, тому що у "Газпрома" достатньо ресурсів, щоб "заграти" цю тему дуже потужно. З огляду на корумпованість європейських чиновників і ресурси "Газпрому", вони можуть затягнути все це на дуже довгий час. Думаю, вони і в наступному році ще не заплатять. Вони будуть зараз торгуватися, пропонуючи зберегти транзит", - пояснив експерт.