В рамках 25-річчя OTI холдингу 22 жовтня в готелі Xanadu High Class в Белеку відбулася прес-конференція за участю експертів світового туристичного бізнесу, головою правління OTI Holding Айханом Бекташем, президентом Федеральної асоціації індустрії туризму Німеччини (BTW) Майклом Френцель і головою Світової ради туризму та подорожей (WTTC) Джеральдом Лоулесс. Журналісти з різних країн світу могли задати питання шановним гостям.


Пан Бекташ зробив акцент на тому, що український ринок статегически важливий для холдингу і займає 3е місце, на який в компанії і далі мають намір робити ставку. У даний момент турецький готельний бізнес відновлюється після політичної кризи-2016. До кінця нинішнього року країна планує прийняти 30 млн туристів. Він уточнив, що турецький уряд надавало максимальну підтримку турбізнесу: держава виділяла субсидії чартерними програмами з різних країн і ця практика продовжиться також у наступному 2018 році. Також Мінтуризму Туреччини видає приватним компаніям землю в оренду на 49 років, та на деяких ділянках цей термін вже стек, тому держава продовжила його знову.


Джеральд Лоулесс, голова Всесвітньої ради з туризму та подорожей (WTTC), впевнений, що головним питанням залишається безпека туристів, тому не всі країни готові відмовитися від візового режиму. За його словами, всі теракти останнього часу, які відбувалися в Європі, здійснювали зовсім не туристи, а місцеві жителі. Мета терористів – відбити у людей бажання подорожувати. Але, незважаючи на це, зростання світового турпотоку склав за рік 5% - і це хороші новини.
Відстрочка від мобілізації більше недоступна: кого внесли у чорний список через "Оберіг"
Гороскоп на сьогодні, 22 квітня: на кого чекає прорив у вівторок, а кому варто триматися подалі від сварок
У війську назвали винних у зриві мобілізації: "ТЦК ні при чому"
"Бусифікація" під забороною, але підрозділи виснажені: кого пошлють на "нуль"
Президент BTW Майкл Френцель розповів як працюють німецькі туркомпанії і яка кількість німецьких туристів воліють бронювати відпочинок онлайн, не користуючись їх послугами, президент BTW відповів, що в Німеччині більше 500 туроператорів і близько 10 тисяч турагентств. Німці відпочивають в середньому 6 тижнів на рік – їх рівень доходу дозволяє багато подорожувати. І в порівнянні з іншими європейськими країнами вони набагато більше довіряють туркомпаніям. Якщо в країнах Скандинавії частка бронювань онлайн досягає 90%, у Великобританії – 50%, в Німеччині цей показник – лише 30%. Німці ніколи не купують у турагентів квитки, але турпакети набувають переважно у туркомпаній. Вони звикли планувати відпочинок наперед з допомогою ТА.