На початку місяця Володимир Омелян оголосив про виведення ПАТ "Укрзалізниця" із підпорядкування Мінінфраструктури, тобто повернув собі таким чином значну частину головних активів свого відомства. Фахівці проаналізували, що отримав у спадок міністр та як йдуть справи у найбільшого перевізника країни.

Про це повідомляє "Слово і діло".

Станом на сьогоднішній день в володінні УЗ – шість регіональних станцій та супутних підприємств з робочим штатом у 300 тисяч осіб. Надаються як вантажні (60%), так і пасажирські перевезення (38%).

Кількість колій, що належать компанії – 21, 6 тисяч кілометрів, вагонів – 123 тисяч, локомотивів – 4 тисячі. Минулого року послугами скористалися 439 мільйонів пасажирів, 4 мільйони із яких придбали квитки на швидкісні потяги.

За 2016 рік "Укрзалізниця" перевезла 344,3 мільйонів тонн вантажу і сплатила 15 мільярдів гривень податків до державного бюджету (прибутки – до 78,9 мільярдів гривень).

Цього року планується закупити півсотні нових вагонів та модернізувати дві сотні старих, почали ремонт на 25-ти пасажирських платформах та 4-х вокзалах.

Як повідомляв портал "Знай.ua", тільки 38% пасажирських вагонів УЗ обладнані кондиціонерами.

Популярні новини зараз

Хоч-не хоч, а в ТЦК йти все одно доведеться: українцям не залишили альтернативи

ТЦК збирає досьє на кожного: які дані вашої біографії знатимуть обов’язково

Не знайдуть цього в машині – отримаєте штраф: що можуть перевірити копи

Ви подивитесь на лічильники і не повірите очам: як прибрати кілька кубів до кінця місяця без порушень

Показати ще