ПриватБанк запустив нову функцію, завдяки якій користувачі зможуть змінювати власний пін-код до картки у разі підозри шахрайства. Про це повідомляє прес-служба банку.
Відтепер кожен клієнт банку має можливість при підозрі, що шахраї могли заволодіти пін-кодом їх карти, можуть не блокувати свої карти і займатися оформленням нових, а змінити пін-код в режимі онлайн. Раніше в подібних випадках банк просто блокував картку.
"Це дозволяло захистити кошти клієнтів, але було не дуже зручно і навіть проблематично, якщо карткою користувалися, наприклад, за кордоном. Нова технологія забезпечить клієнтів Приватбанку без блокування карток і фактично зробить скіммінг безглуздим і даремним", - повідомляє керівник анти-шахрайського відділу Приватбанку Олександр Соколовський.
Нагадаємо, що Комітет з питань фінансової політики і банківської діяльності рекомендував парламенту прийняти за основу і в цілому законопроект про зменшення вимог до мінімального рівня капіталу банку (№7231). Про це повідомив ініціатор законопроекту, народний депутат України від фракції Радикальної партії Сергій Рибалка.
Мобілізацію хочуть прискорити: роботу ТЦК переформатують
Зимовий перерахунок пенсій: хто з січня отримуватиме більше грошей
ПриватБанк масово блокує рахунки українців: чому та як відновити доступ до рахунку
Заступник голови одеської податкової Хандусенко всього за кілька років став мільйонером
Як повідомляв раніше портал "Знай. ua" шахраї щодня вигадують нові способи, як обікрасти і без того бідних українців. Днями два десятки жителів Луцька поскаржилися, що з їх банківських карт зникли гроші. Як виявилося, зловмисники пере випустили сім-карти, щоб отримати доступ до чужих рахунків.
Жертвами зловмисників стали щонайменше 18 людей. Шахраї скористалися можливістю перевипуску SIM-карт оператора "Vodafone"і таким чином заволоділи фінансовими номерами людей, а значить - і доступ до їхніх рахунків, інформує прес-служба Приватбанку.
У банку запевняють, лучани, у яких шахраї за махінації з мобільними номерами, викрали кошти з рахунків, отримають свої гроші назад.
Служба безпеки банку провела розслідування цього випадку, завдяки чому були відвернені спроби зняття коштів у ряду клієнтів.