ПриватБанк запустив нову функцію, завдяки якій користувачі зможуть змінювати власний пін-код до картки у разі підозри шахрайства. Про це повідомляє прес-служба банку.

Відтепер кожен клієнт банку має можливість при підозрі, що шахраї могли заволодіти пін-кодом їх карти, можуть не блокувати свої карти і займатися оформленням нових, а змінити пін-код в режимі онлайн. Раніше в подібних випадках банк просто блокував картку.

"Це дозволяло захистити кошти клієнтів, але було не дуже зручно і навіть проблематично, якщо карткою користувалися, наприклад, за кордоном. Нова технологія забезпечить клієнтів Приватбанку без блокування карток і фактично зробить скіммінг безглуздим і даремним", - повідомляє керівник анти-шахрайського відділу Приватбанку Олександр Соколовський.

Нагадаємо, що Комітет з питань фінансової політики і банківської діяльності рекомендував парламенту прийняти за основу і в цілому законопроект про зменшення вимог до мінімального рівня капіталу банку (№7231). Про це повідомив ініціатор законопроекту, народний депутат України від фракції Радикальної партії Сергій Рибалка.

Популярні новини зараз

В Україні з’явився новий вид пенсій: отримати може кожен, але доведеться поділитись

Гарчать та кусають оточуючих: серед підлітків шириться дивна субкультура

Комунальники "наплювали" на мораторій: встановили незаконні тарифи та змушували переплачувати

Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку

Показати ще

Як повідомляв раніше портал "Знай. ua" шахраї щодня вигадують нові способи, як обікрасти і без того бідних українців. Днями два десятки жителів Луцька поскаржилися, що з їх банківських карт зникли гроші. Як виявилося, зловмисники пере випустили сім-карти, щоб отримати доступ до чужих рахунків.

Жертвами зловмисників стали щонайменше 18 людей. Шахраї скористалися можливістю перевипуску SIM-карт оператора "Vodafone"і таким чином заволоділи фінансовими номерами людей, а значить - і доступ до їхніх рахунків, інформує прес-служба Приватбанку.

У банку запевняють, лучани, у яких шахраї за махінації з мобільними номерами, викрали кошти з рахунків, отримають свої гроші назад.

Служба безпеки банку провела розслідування цього випадку, завдяки чому були відвернені спроби зняття коштів у ряду клієнтів.