Відомий український волонтер Мирослав Гай застеріг українців від поїздок до Росії та Білорусі найближчим часом.
Йдеться, зокрема, і про Чемпіонат світу з футболу-2018, пише він на своїй сторінці в Facebook.
"У нас йде війна, кожен день росіяни вбивають кількох українських солдат і ще десяток ранять. Але справа не в цьому. Справа в тому, що ми їх теж вбиваємо. І набагато більше", - пояснює він свої побоювання.
За його словами, на кожного загиблого українського солдата, доводиться кілька російських.
"Про це не говорить російська пропаганда, як вона мовчить про багато сотень втрат у Сирії, але про які вже знає весь світ. Зате пропаганда продовжує нагнітати ненависть до українців, американців, євреїв, європейців. І все це підкріплюється трунами, які йдуть з України в РФ", - підкреслив Гай.
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
За даними аналітиків, пропаганада ведеться за кількома напрямками, а саме:
недопущення припинення бойових дій;
не прийняття України;
розпалювання ідеологічної і політичної ворожнечі;
інтеграцію в Російську Федерацію.
"Дані інформаційні кампанії проводяться регулярно, їх основна мета - прищепити жителям непідконтрольної території Луганської області, неприязнь, ненависть, ворожнечу до України. А також, подібна ідеологічна обробка дозволяє "ЛНР", більш активно залучати жителів ОРЛО до бойових дій проти України", - йдеться в коментарі до знімків.
Соціальні мережі, в яких спілкуються мешканці окупованого Луганська, можна розцінювати як своєрідний зріз громадської думки. Якщо раніше луганчани активно висловлювали своє невдоволення рівнем зарплат, діяльністю влади "республіки", комендантською годиною, відсутністю води, бензину або ліків, то після святкування 9 травня повідомлення користувачів соціальних мереж змінилися. І не дивно – тут пропаганда також зробила свою справу.
Часто – методом "фінансового заохочення", або нав'язуванням думки на тих самих мітингах. Зовнішня реклама може багато що сказати про стан справ на окупованих територіях. Терористи як і раніше намагаються за допомогою пропагандистських плакатів вселити впевненість у завтрашньому дні, показати "роботу над покращенням економічного стану", запевнити у надійності своїх "військових підрозділів".
Російська пропаганда перестає діяти: жителі окупованого Донбасу змінюють ставлення до України