У Києві магазин відомої мережі Billa встановив табличку, на якій зображений чоловік в інвалідному візку. На ній також є напис: "Невже ти насправді хочеш бути на його місці?".

Про це пише "Оглядач".

Фотографія таблички

"Facebook бомбить від таблички Billa, але саме такою і повинна бути соціальна реклама, гострою і такою викликає емоції. Ваші думки?", - запитує блогер Олександр Барабошко.

Популярні новини зараз

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

Скріншот запису

Однак, йому відповіли, що соціальна реклама не повинна принижувати кого-небудь.

"Ганьба тим, хто це створив. Це лише показує, що рівень відкритості в суспільстві дорівнює нулю", - відповіла йому Анастасія Найєм.

Данило Калашник вважає, дану рекламу неоднозначною.

"Приниження" якийсь категорії людей - це дуже відносне поняття. Можна сказати, що існування окремих місць для інвалідів - це вже певне приниження, яке демонструє, що вони якісь інші", - зазначив він.

Юлія Ресенчук вважає, що ця табличка не відповідає нормам конвенції ООН про права осіб з інвалідністю.

"Стаття 8 конвенції нам говорить про те, що просвітницька робота повинна руйнувати стереотипи, забобони і погані звички щодо людей з інвалідністю, а не поширювати їх", - підкреслила вона.

Нагадаємо, 44-річна Кейт Бекінсейл поділилася в Instagram емоційним постом, на який її надихнула одна з публікацій газети Daily Mail.

Крім того, з кожним роком все більше українців приїжджають до Польщі на заробітки, однак умови там не завжди відповідають нормам XXI століття.

Дивіться сюжет про магазини

Як повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", чоловік бив дружину за кожен лайк в соцмережі.