Оператор російської установки "Бук" міг і не знати, що стріляв в пасажирський літак "Малайзійських авіаліній".

Такий висновок зробив колишній командир фінського батальйону "Бук" Еса Келонімі в ефірі голландського телебачення. Він розповів, що системою "Бук" керують 3 людини. У Фінляндії навчання тривати один рік. Однак це тільки базові знання. Щоб стати професіоналом в цьому потрібні роки тренувань.

Експерт упевнений, що в Донецьку була помічена тільки пускова установка системи "Бук". До його складу також входить мобільний командний пост, який керує системою, і радар, що передає дані про повітряні об'єкти на командний пост. Також в складі комплексу є інші пускові установки.

Він пояснив, що сама пускова установка може зробити постріл, однак її оператор "не знатиме, куди стріляє". У пускової установки є свій радар, проте він дуже неточний. Оператору важко відрізнити військовий літак від пасажирського і взагалі визначити тип літального апарату.

Також в програмі прозвучали твердження, що діями оператора командували з Росії. В цілому експерти зійшлися на думці, що застосування бойовиками пускової установки "Бук" проти українських літаків - безвідповідальне рішення.

Популярні новини зараз

Виплати ніхто не чіпатиме: переселенців порадували доброю звісткою

Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Комунальні платежі скасовуються: названо категорію осіб, якій можна не платити

Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти

Показати ще

Нагадаємо, Boeing 777 авіакомпанії Malaysia Airlines, що виконував рейс з Амстердама в Куала-Лумпур, був збитий 17 липня 2014 в Донецькій області. Загинули 298 осіб, які перебували на борту.

Бойовики про збитий літак

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що слідчі, які займаються розслідуванням катастрофи малайзійського лайнера МН17 в небі над Донбасом, встановили імена 120 осіб, які причетні до загибелі пасажирів літака.