У пік літнього сезону українці практично не можуть виїхати в популярних напрямках – на південь чи захід України. Вся справа в тому, що квитків на поїзди немає в касах, ні в інтернеті – навіть в перший день продажів. У той же час пасажири вважають, що цей ажіотаж штучний. Про це повідомляє Сьогодні.
Так, жінка на ім'я Оксана спробувала забронювати квитки онлайн як за 45 днів до початку відпустки. Шукати початку за п'ять хвилин до старту продажів, проте квитків вже не було. Більше того, про схожі випадки в коментарях на сторінці Укрзалізниці повідомляють сотні пасажирів.
Журналісти вирішили провести розслідування і вирушили на вокзал купувати квитки у Львів – відразу чотири, ніби як для компанії. В касі очікувано повідомили, що квитків до Львова немає – ні на дату, про яку просили, ні на наступний день.
При цьому, як тільки кореспондент відійшов від каси, до нього звернулася жінка з гарною пропозицією – оформити квитки дорожче, ніж вони продаються в касі. Ще й відразу з прізвищем покупця. З'ясувати у жінки, як саме працює ця схема, на жаль, не вдалося.
У свою чергу експерт громадської організації "Європатруль" В'ячеслав Коновалов запевняє, що в результаті пасажири переплачують за квиток від 30 до 100%. Як працює система онлайн-бронювання, і чи дійсно створюється штучний дефіцит кореспонденти намагалися дізнатися в Укрзалізниці, яка не відповідає вже тиждень.
Зміни у зимових канікулах: як будуть відпочивати школярі
Українці можуть залишитися без пенсій: кому припинять виплати
"Київстар", Vodafone та lifecell: на скільки зростуть тарифи у грудні
Пенсіонерам подвоять доплати: хто отримає більше грошей
До речі, державна компанія "Укрзалізниця" замовила в РФ виготовлення партії нагрудних знаків "Почесний залізничник" по 800 гривень за штуку. Виготовленням нагород буде займатися російське ТОВ "Культторг". УЗ повинен отримати замовлення в термін до 31 грудня 2018 року.
Як повідомляв портал Знай.uа, Україна збирається закрити залізничне сполучення з Росією.
Також портал Знай.uа писав, що рух поїздів, які перевозять військову техніку бойовиків на окупованому Донбасі, досі здійснюється через диспетчерську службу "Укрзалізниці".