Представники ПриватБанку попередили своїх клієнтів про нову схему, завдяки якій шахраї грабують українців. Так, людям приходять "листи щастя".

Про це на своїй сторінці в Facebook пише глава напрямку інформаційної безпеки "Привату" В'ячеслав Нехороших. Він розповів, що клієнтам приходять підозрілі повідомлення, найчастіше в месенджер або на електронну скриньку, де йдеться про те, що на рахунок прийшли гроші, а поповнила його нібито стороння людина.



Клієнту пропонується дізнатися більше про "гроші, що випадково надійшли", а для цього необхідно перейти по зовнішньому посиланню, яке веде на фішинговий сайт до фейкової квитанції "Приват24". Там необхідно ввести свій логін і пароль, чого категорично робити не можна: аферисти тут же знімуть з вашої картки все.



Фішинг - вид інтернет-шахрайства, метою якого є отримання доступу до конфіденційних даних користувачів - логінів і паролів. Це досягається шляхом проведення масових розсилок електронних листів від імені популярних брендів, а також особистих повідомлень всередині різних сервісів, наприклад, від імені банків або всередині соціальних мереж. У листі часто міститься пряме посилання на сайт, зовні відрізнити від справжнього.

Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" писав про те, що у прес-службі ПриватБанку заявили про аварію на магістральних каналах зв'язку.

Популярні новини зараз

3 хвилини – правда чи міф? За скільки ракета "Циркон" може дістатися українських міст

Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів

Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень

Нова смертельна хвороба набирає обертів - "корона" допомогла їй обійти імунітет

Показати ще

"Аварія магістральних каналів зв'язку в кінці робочого доби 9 липня стала причиною тимчасових перебоїв в мережі POS-терміналів і банкоматів банку. Зараз фахівці ПриватБанку проводять екстрені роботи з підключення резервних каналів зв'язку, що дозволить відновити стабільність платіжних сервісів протягом години", - написала у своєму Facebook прес-секретар Інна Музичук.

Ми також писали про те, що з 1 липня ПриватБанк змінив умови інформування своїх клієнтів за операціями з картковими рахунками.

Тепер українці не отримують від мобільних операторів смс-повідомлення, до яких звикли. Банк відправляє клієнтам повідомлення лише по транзакціях на суму від 1000 грн. Якщо людина хоче отримувати інформацію про будь-який рух по рахунку (на будь-яку суму), то їй потрібно віддати банку відповідні вказівки в Приват24. У цьому випадку дані будуть передаватися в месенджер Viber.

Замовити ж послугу смс-інформування і продовжувати отримувати повідомлення від оператора мобільного зв'язку не можна, навіть за додаткову плату.