Умови у вагоні поїзда "Укрзалізниці" сполученням Харків-Лисичанськ показали в мережі.

Відповідний знімок був опублікований на сторінці спільноти "Рубіжне Сєвєродонецьк Лисичанськ" у Facebook.

"Поїзд "Харків - Лисичанськ". Я стільки прусаків не бачила, навіть коли в гуртожитку жила", - написав автор знімка.

На фотографії можна спостерігати величезну кількість тарганів, які спокійно мешкають у вагоні поїзда. Користувачі мережі були вкрай обурені подібним видовищем. В коментарях вони почали ділитися своїми емоціями.

"Жесть", - пишуть вони.

Популярні новини зараз

Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Показати ще

"Позорище... Там же і діти можуть їздити! За що люди гроші платять? Немає ніякої совісті", - обурені в мережі.

"От мені цікаво... Самим провідникам не осоружно їздити в такому убогому вагоні? Або, де живемо там і с*емо?", - додали користувачі.

"Все іржаве і обдерте, як зовні, так і всередині, все скрипить і стукає, пов'язане якимись шнурками, перекладено якимись ганчірками... Обидва рази йорж в туалеті був на ланцюгу (я навіть не можу собі уявити людину, яка буде купувати квиток в купейний вагон, щоб вкрасти там йоржик, брррр)" – описує жахливий стан вагона Ольга.

Як повідомляв раніше портал "Знай.uа", від пасажирів поїзда № 298 Херсон-Київ міністр інфраструктури України Володимир Омелян отримав жорстке зауваження. Листи зі скаргами на своїй сторінці в одній із соціальних мереж опублікував пасажир цього поїзда Валерій Гурковський.

За словами Гурковський, пасажири поскаржилися на відсутність кондиціонерів і вентиляції, з-за чого кільком людям було погано. Також пасажир зазначив, що вартість проїзду в купейних вагонах підвищилася, проте якість обслуговування стало набагато гірше.

"12 і 13 вагонах не працювала система вентиляції. У вагонах було дуже жарко, душно", - пише Гурковський.

Крім того, нагадаємо, що від поїздок Укрзалізницею пасажири не тільки отримують негативні враження і масу обурення. Бувають і виключення. Іноді сервіс приємно дивує і все ж дає надію, що ми можемо мати хороше обслуговування у поїздах. Підтвердженням тому став пост Юрій Катихіна на сторінці в Facebook.