30 вересня 2018 року на НСК «Олімпійський» відбудеться концерт Енріке Іглесіаса. Включення української столиці у світове турне артиста здійснене за ініціативою торгової мережі «АТБ», яка таким чином збирається привітати всіх своїх клієнтів і покупців з двадцятип'ятиріччям компанії. Директор з маркетингу ТОВ «АТБ-Маркет» Костянтин Мельников каже, що концерт Іглесіаса на «Олімпійському» стане головною культурною подією року в Україні, масштабним і барвистим шоу любові, яка розтопить жіночі серця.

«По-перше, цієї осені компанії АТБ виповнюється 25 років, і ми хочемо відзначити день народження весело разом з нашними покупцями. По-друге, АТБ, як один з найбільших бізнесів в Україні, не тільки робить доступними для співвітчизників продукти харчування, але і є драйвером українських культурних проектів», - заявив Костянтин Мельников в ході прес-конференції на НСК «Олімпійський» 15 серпня.

У 2017 році АТБ стала найбільшим видавцем, опублікувавши українською мовою книгу рекордним для країни тиражем у 400 тисяч примірників. Цю подію було зафіксовано в Книзі рекордів України. А на початку 2018-му, компанія опублікувала дитячу книгу Льюїса Керролла з доповненою реальністю.

«Організація концерту зірки світової величини на найбільшому майданчику країни є продовженням цієї логіки. Ми в рамках даного проекту хочемо відкрити двері в нашу країну для представників світової музичної культури», - підкреслив Костянтин Мельников.

Популярні новини зараз

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Показати ще

Шоу Енріке Іглесіаса вже має всі шанси стати найбільшою музичною подією в Україні. Проте організатори сподіваються вписати його і в історію світового прокатного бізнесу.

«Наскільки нам відомо, такий підхід до організації подій ще не застосовував ніхто в світі. Коли ініціатором концерту виступає рітейлер, це відкриває принципово нові можливості і для зниження вартості квитків, і для їх продажу, і для інформування покупців. Віримо, що цей новий підхід стане проривним, і концертоу зірок в Україні стане більше», - сказав Мельников.

Унікальність проекту в системі реалізації квитків, аналогів якої немає в світі. Учасники програми лояльності АТБ можуть замовити на касі сертифікат з фіксованою ціною. З урахуванням 50% знижки його вартість становитиме 799 грн. Після цього, на інтернет-майданчику Concert.ua обміняти сертифікат на квиток, бронюючи на свій розсуд сектор і місце. Сертифікати надійдуть у продаж у ніч з 19-го на 20-е серпня.