В окупантів на фінальній стадії будівництва Кримського моста виникла проблема з документацією, що може вилитися в повне блокування вантажного руху.

Зокрема, управління відомчої охорони Мінтрансу РФ не може вчасно забезпечити завершення робіт щодо забезпечення транспортної безпеки автодорожньої частини мосту, передають російські ЗМІ.

У зв'язку з цим ЗМІ не виключають перенесення термінів початку руху вантажівок по мосту.

Згідно цієї інформації, Держзамовник проектування і будівництва Кримського моста — ФКУ "Упрдор "Тамань" (підвідомча Росавтодору) — вимагає від управління відомчої охорони Міністерства транспорту виплатити штраф у розмірі 22,5 млн руб. за неналежне виконання зобов'язань за контрактом.

Контракт повинен бути виконаний до 30 квітня 2018 року, але підрядник не може забезпечити завершення робіт з оснащення автодорожньої частини мосту технічними засобами забезпечення транспортної безпеки в зазначений термін, випливає з документа. Причиною цього є те, що проектна документація так і не отримала позитивного висновку державної експертизи.

Популярні новини зараз

“Заберіть дитину до 18:00”: батьки обурились через час роботи дитсадків і ГПД

Пенсіонерам подвоять доплати: хто отримає більше грошей

Можуть і не впустити в Європу: українцям встановили ще одну перешкоду на кордонах

Українці, у вас є Приват24? Банк терміново звернувся до клієнтів із заявою, перевіряйте у себе

Показати ще

Як повідомлялося раніше, так звана Рада міністрів анексованого Криму вирішила передати земельну ділянку площею понад 6,5 тисячі квадратних метрів на острові Тузла для будівництва Керченського мосту у власність Росії.

Як повідомляв Знай.uа, в анексованому Криму окупанти почали наносити розмітки на дорожнє полотно Керченського мосту.

"На автодорожньої частини мосту через Керченську протоку почалося нанесення дорожньої розмітки. Це один з фінальних етапів робіт з облаштування дорожнього полотна, який стартував з боку Таманського берега", - повідомляють російські ЗМІ.

За словами начальника ділянки по нанесенню дорожньої розмітки Павла Матящука, на суху дорогу наноситься горизонтальна смуга, яка виконана з термопластика зі світловідбиваючими характеристиками.