В окупантів на фінальній стадії будівництва Кримського моста виникла проблема з документацією, що може вилитися в повне блокування вантажного руху.

Зокрема, управління відомчої охорони Мінтрансу РФ не може вчасно забезпечити завершення робіт щодо забезпечення транспортної безпеки автодорожньої частини мосту, передають російські ЗМІ.

У зв'язку з цим ЗМІ не виключають перенесення термінів початку руху вантажівок по мосту.

Згідно цієї інформації, Держзамовник проектування і будівництва Кримського моста — ФКУ "Упрдор "Тамань" (підвідомча Росавтодору) — вимагає від управління відомчої охорони Міністерства транспорту виплатити штраф у розмірі 22,5 млн руб. за неналежне виконання зобов'язань за контрактом.

Контракт повинен бути виконаний до 30 квітня 2018 року, але підрядник не може забезпечити завершення робіт з оснащення автодорожньої частини мосту технічними засобами забезпечення транспортної безпеки в зазначений термін, випливає з документа. Причиною цього є те, що проектна документація так і не отримала позитивного висновку державної експертизи.

Популярні новини зараз

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку

Показати ще

Як повідомлялося раніше, так звана Рада міністрів анексованого Криму вирішила передати земельну ділянку площею понад 6,5 тисячі квадратних метрів на острові Тузла для будівництва Керченського мосту у власність Росії.

Як повідомляв Знай.uа, в анексованому Криму окупанти почали наносити розмітки на дорожнє полотно Керченського мосту.

"На автодорожньої частини мосту через Керченську протоку почалося нанесення дорожньої розмітки. Це один з фінальних етапів робіт з облаштування дорожнього полотна, який стартував з боку Таманського берега", - повідомляють російські ЗМІ.

За словами начальника ділянки по нанесенню дорожньої розмітки Павла Матящука, на суху дорогу наноситься горизонтальна смуга, яка виконана з термопластика зі світловідбиваючими характеристиками.