Українці все частіше потрапляють на гачок обману. Новий скандал розгорівся навколо посилок та перевізника. Клієнт "Нової пошти" викрив представників відділення на шахрайстві.
Про інцидент, що стався чоловік написав на своїй сторінці в Facebook.
"Отже. Дніпро. Відділення номер 2, відправник. Одеса, відділення номер 3, одержувач.
На своєму сайті www.678.com.ua я продаю медичні ліжка. Замовив ліжко в Дніпрі на Одесу.
Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Ну і я – той, хто приїхав забирати і розраховуватися.
Ну тоді розпишу тут коротко + відео.
Суть: я замовив ліжко. Замовляю такі ліжка часто. Прибуло воно в моє місто і я заплатив 700 грн за послуги. Я втратив дар мови. Завжди платив 300 грн.
Кажу: кличте фахівця, будемо переміряти.
Прийшов фахівець,переміряв. Знаєте скільки я повернув з 700грн? 460 грн !!!!
Шахраї блін)). Хотіли мене "натягнути" на 700 грн, а я заплатив 240 грн. Ось так от", - написав постраждалий чоловік.
Хто ще постраждав від недолугого бізнесу перевізників?
Нагадаємо, співробітник компанії проявив халатність, яка коштувала відправнику 50 тисяч гривень. Клієнт поскаржився на роботу компанії. Чоловік відправив посилку накладеним платежем, а отримувач-шахрай забрав її, заплативши лише за пересилку.
Як повідомляв портал "Знай.ua", з 19 березня, "Нова пошта" вносить корективи в свою роботу. Компанія планує переглянути тарифну сітку, щоправда, поки що невідомо, ціни виростуть або знизяться.
Учасники роздрібного ринку заявляють, що в українській компанії "Нова пошта" відтепер зникла популярна послуга кур'єрської доставки з оплатою при отриманні товару.