У спеціальній літературі для управлінців часто пишуть, що довіра — мотиватор, який може спонукати членів команди звернути гори.

Впроваджувати цю тендітну субстанцію в робочі стосунки допоможуть 10 фраз, використовуючи які ви підвищите довіру в колективі і налагодите стосунки з усіма його членами.

1. Це моя помилка
Відкрите визнання своїх помилок і недоліків підвищує довіру до вас. В цілому, недосконалі люди більш привабливі для нас, а ідеальні відлякують.

2. Словами не описати, як важливо те, що ти зробив
Визнання іншими складності завдання значно підвищує мотивацію людини. Тому потрібно показати колегам, що їх внесок у загальну справу не залишився непоміченим. Так що хвалите їх роботу, але переконайтеся, що ви прив'язали комплімент до конкретного виду діяльності. Наприклад, скажіть: "Я не можу описати, як багато для команди означала ваша додаткова робота з наставництва. Новачки швидко освоїлися і підключилися до роботи".

3. Мені сподобалося, як ти впорався з цим
Ви не просто хваліть людину, а відзначаєте його лідерські якості або риси характеру, які допомогли йому вирішити складне завдання. Так ви впроваджуєте в колектив культуру схвалення чужих заслуг і робите компанію комфортним місцем для роботи.

Наприклад, ви можете сказати: "Мені сподобалося, як ти впорався з авралом минулого тижня і яким спокійним і впевненим був в той момент. Завдяки цьому люди згуртувалися, щоб вирішити проблему замість того, щоб панікувати і звинувачувати один одного".

Популярні новини зараз

Поміняють та відремонтують: киянам зробили важливе оголошення

Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку

Травень буде дуже важким для українців, але 2 знакам Зодіаку пощастить: хто ці щасливчики

В Україні сигарети, алкоголь та паливо продаватимуть за новими правилами: що зміниться

Показати ще

4. Чи можеш мені порадити?
Існує помилкова думка, що люди просять порад, тому що самі некомпетентні. Однак дослідження показують протилежне. Ті, хто задає питання, здаються більш підкованими в робочих справах.

5. Я радий тебе бачити
Ця фраза часто використовується в якості чергового привітання, проте працює ефективно, якщо вимовляти її щиро, радісним голосом. "Я маю значення, мою присутність цінують", - чує співрозмовник, і це покращує і його настрій. І ваш.

6. Я довіряю твоїй думці
Довіра - це вулиця з двостороннім рухом. Щоб команда приймала ваші ідеї, судження, доводи, почніть вірити в компетентність її членів.

7. Чим запам'ятався день (або тиждень)?
Це надихаюче питання переводить розмову на позитивні рейки, даючи співрозмовнику можливість поділитися тим, що його схвилювало.

8. Я не зміг би цього зробити без тебе
Ця фраза - чудовий спосіб подякувати людині, особливо якщо результати її праці виставили і вас в більш вигідному світлі. Скажіть спасибі публічно, перед колегами, тому що людина цього заслуговує.

9. Як я можу тобі допомогти?
Ці слова можуть зрушити гори, якщо дедлайн все ближчий, а рівень стресу все вищий. Фраза демонструє, що команда для вас не пустий звук і ви готові постояти один за одного. Чим частіше звучить така фраза, тим міцніша культура допомоги та взаємопідтримки в колективі.

10. Розкажи мені про ...
Люди люблять говорити про себе. Загострюючи увагу на їхній історії, ви робите міцнішими зв'язки між вами. При цьому вчасно поставлені запитання характеризують вас як відкриту і допитливу людину. Дослідження показують, що цікаві представники суспільства легше налагоджують контакти.

Зрозуміло, мова не йде про дуже особисті запитаннях. Логічним завершенням фрази буде, наприклад: "Розкажи, чим тебе приваблює цей проект, я хочу більше дізнатися про те, що тебе надихає".

Як правильно критикувати підлеглих: