Одна з найбільших європейських компаній H&M стане для українців доступнішою: в серпні у столичному торговому центрі Lavina Mall відкривається перший магазин, загальна площа якого складе 2900 квадратних метрів.

Про це розповідає керуючий партнер венчурного фонду Hybrid Capital, громадський діяч, експерт реанімаційне Пакета Реформ Ілля Кенігштейн, передає "Обозреватель".

"H&M - це одна з найбільших торгових мереж планети, яка налічує понад 4500 торгових точок в 66 країнах світу. Відмінною рисою цієї мережі є те, що їх представники ведуть жорсткі переговори з лендлордами, не платять фіксовану ставку оренди і змушують власників за свої гроші робити дизайн та ремонт своїх магазинів під ключ", - розповів Кенігштейн.



"І ті на ці умови йдуть, тому що H&M - це магніт для покупців, які вийшовши з магазину підуть в інші, підуть на фуд-корти і в ресторани. Така сучасна реальність - подобається це комусь чи ні. Присутність H&M в торговому центрі - престижно для ТРЦ, але часом збитково з точки зору лінійного бізнес-плану. Але якщо мислити в рамках довгострокової перспективи - краще варіантів не буває", - зазначив експерт.

"Коли ви потрапляєте до їхнього магазину, перше що вас вражає - це вибір. Але справжній шок настає, коли ви дивитеся на цінник. В їх магазинах одяг дійсно дешевший, ніж в інших місцях. Творець H&M Ерлінг Перссон і згодом його син Стефан втілили в життя ідею модного і якісного одягу за прийнятні гроші. Це своєрідний фастфуд в одязі. Навіщо платити дорого, якщо можна купити H&M, бути в тренді і викинути річ через півроку", - пояснив він.

Популярні новини зараз

Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві

Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Показати ще

"Більшість людей світу не носить "Версаче", "Ферре", "Армані" і "Шанель". Одяг цих брендів доступна тільки найбагатшим. Парадокс в тому, що на бідні ринки першими заходять саме бренди прет-а-порте, тому що єдиний спосіб багатим виділитися серед бідних - це носити дорогий одяг і користуватися дорогими атрибутами. Величезна кількість дорогих автомобілів на вулицях наших міст - яскраве тому підтвердження. А коли на ринок приходить H&M це говорить про те, що ми почали вирівнюватися. Повільно, зі скрипом, через численні перешкоди - проте ми вповзаємо в Європу. Тому я дуже радий цій події", - підсумував експерт.



Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" писав про те, що американська мережа кав'ярень Starbucks незабаром може з'явитися і в Україні.