На сторінці комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС) в соціальній мережі Facebook повідомляли про новий спосіб вирішення питань про надання житлово-комунальних послуг у Києві в 2018 році. Про це пише Domik.ua.
У соціальній мережі Facebook почав працювати чат-бот ЦКС – автоматичний помічник для вирішення питань надання комунальних послуг. За інформацією центру, для того, щоб скористатися чат-ботом, необхідно зайти на сторінку facebook.com/cks.com.ua і вибрати опцію «відправити повідомлення».
Далі споживачеві нададуть вибір тематики розмови:
залишити питання;
знайти наш центр;
Навіть ТЦК не зацікавить: які хвороби звільняють від мобілізації
За поповнення власної картки заплатите "зверху": на кого накине око податкова
Їх звільнять із ЗСУ: хто зможе піти відпочивати вже цього року
Українці масово стають ухилянтами: червона мітка у "Резерв+" ставить хрест на планах
оплатити послуги.


В ЦКС повідомили, якщо киянину необхідно дізнатися час роботи і найближчу точку прийому споживачів, в месенджері слід вибрати «знайти наш центр». Чат-бот надасть інформацію по всіх районах Києва.
Щоб задати питання спеціалісту «Центру комунального сервісу», але при цьому немаючи достатньої кількості часу для відвідування ЦКС, в месенджері слід вибрати «залишити питання». У найкоротші терміни спеціаліст розгляне питання і надасть відповідь.
Також можна ознайомитися з видами послуги, які можна оплатити в ЦКС і способами їх оплати.
«Чат-бот і всі стаціонарні сервісні центри та онлайн сервіси «ЦКС» покликані швидко, оперативно і дистанційно надати споживачам всі відповіді на питання, пов'язані з житлово-комунальними послугами», - зазначила Катерина Саркісова, генеральний директор комунального концерну «Центр комунального сервісу».
Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що отримувачів субсидій в Україні чекають глобальні зміни.