На сторінці комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС) в соціальній мережі Facebook повідомляли про новий спосіб вирішення питань про надання житлово-комунальних послуг у Києві в 2018 році. Про це пише Domik.ua.

У соціальній мережі Facebook почав працювати чат-бот ЦКС – автоматичний помічник для вирішення питань надання комунальних послуг. За інформацією центру, для того, щоб скористатися чат-ботом, необхідно зайти на сторінку facebook.com/cks.com.ua і вибрати опцію «відправити повідомлення».

Далі споживачеві нададуть вибір тематики розмови:

залишити питання;

знайти наш центр;

Популярні новини зараз

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Показати ще

оплатити послуги.

В ЦКС повідомили, якщо киянину необхідно дізнатися час роботи і найближчу точку прийому споживачів, в месенджері слід вибрати «знайти наш центр». Чат-бот надасть інформацію по всіх районах Києва.

Щоб задати питання спеціалісту «Центру комунального сервісу», але при цьому немаючи достатньої кількості часу для відвідування ЦКС, в месенджері слід вибрати «залишити питання». У найкоротші терміни спеціаліст розгляне питання і надасть відповідь.

Також можна ознайомитися з видами послуги, які можна оплатити в ЦКС і способами їх оплати.

«Чат-бот і всі стаціонарні сервісні центри та онлайн сервіси «ЦКС» покликані швидко, оперативно і дистанційно надати споживачам всі відповіді на питання, пов'язані з житлово-комунальними послугами», - зазначила Катерина Саркісова, генеральний директор комунального концерну «Центр комунального сервісу».

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що отримувачів субсидій в Україні чекають глобальні зміни.