Як пише "finance", мітинги власників євро блях схоже дали результат. Учасники протестів заявили, що їх нарешті почули.
"При Апараті Президента терміново створена робоча група, до якої входить багато народних депутатів. Я вважаю, що наші мітинги дали позитивний результат. Депутати розуміють, що тут зібралися люди, які їхати додому не збираються. Також Самопоміч зареєструвала законопроект, альтернативний законопроекту комітету Южаніної. У ньому основа та сама, але різниця в подачі інформації", — сказав голова "Авто Євро Сили" Олег Ярошевич.
Що зробили, а що ще на черзі
Кінцева мете протестувальників – дешеве розмитнення автівок. Хоча і з принципом законопроекту Южаніної водії погоджуються, а от акциз, на їх думку, потрібно знизити.
"Чому всі говорять про українців на бляхах, але не говорять про організаторів схеми? Сьогодні українці звертаються до євробляхобізнесменів з проханнями поставити на облік в Литві і ввезти через верблюда їм авто на бляхах. Плата за послуги – 1000-1500 євро. І за цими схемами щомісяця ввозять близько 40 тис. блях, а схематозники отримують кешем 40-60 млн євро на місяць.
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати
Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку
Тепер уявімо собі, що сьогодні ВР ухвалила в першому читанні законопроект 8487 про зменшення розмитнення та скасування Євро-5. І всі прекрасно розуміють, що вже у вересні ухвалять цей проект в цілому. Чи багато клієнтів було б у євробляхобізнесменів — власників литовських фірм? Адже клієнти розуміють: навіщо платити схематозникам, якщо можна почекати і відразу у вересні ввезти авто і розмитнити на себе? Думаю, що нуль!
А тепер? ВР не включила законопроект 8487 зі зниження податків на імпортні авто навіть в порядок денний. Що це означає? Що частина людей не вірять у зменшення податків і понесуть гроші євробляхобізнесменам. А значить, ще 40 млн євро на місяць їм забезпечено. І це їм вигідно. Хіба ні?", - підсумував Олег Назаренко, голова ВААІД (Всеукраїнська асоціація автомобільних імпортерів і дилерів).
Дивіться: нова схема ввозу євроблях
Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", народний депутат Олександр Дроздик запропонував змінити формулу розрахунку акцизного податку, який ухвалила Верховна Рада 13 липня.