Протягом останніх кількох днів в соціальних мережах активно поширюють фотографію нібито зі станції метро "Червоний хутір".
Про це повідомляють ЗМІ.
На скандальних фото було зображено демонтаж букв назви станції, під час якого вимальовується практично непристойний напис "Червоний Ху".
Користувачі мережі відразу ж відреагували на смішне фото і засипали жартами: "Всі в очікуванні, яка буде наступна літера!", "Я художник, я так бачу", "Здалося". У свою чергу прес-секретар Київського метрополітену Наталка Макогон розповіла, що це "дуже старе і бородате фото: "Ті, які в інтернеті прийнято називати баянами. Воно ходить по мережі вже близько 10 років".
Крім того, вона повідомила, що немає інформації, чи є фото монтажем, або ж це оригінал: "Про внесення творчих правок в сюжет даних немає".
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
"У разі прийняття цього детального плану Троєщина отримає три нові дитячі садки, школу на 1980 місць, нову поліклініку на 2500 відвідувачів, лікарню на 500 ліжок, пологовий будинок, льодовий стадіон, 2 парки біля озера і на території інвестора, паркінги. Відбудеться розширення вулиці Закревського. Врахували і проблеми "Перлини Троєщини". Можна буде побудувати житло для ошуканих інвесторів "Еліта центру". Все це враховано в проекті ДПТ", - розповів очільник столиці Віталій Кличко. Так, зазначається, що документом передбачено розширення житлової забудови з 197.4 до 202 гектар протягом п'яти років. Вже через 20 років житлова забудова може скласти 226 гектар, а забудова іншого призначення зменшитися до 41.6 гектар.
Крім того відзначається, що у ході планування будівництва також вже враховуєтся зростання населення мікрорайону, яке вже через п'ять років може скласти близько 96 тисяч, а через 20 років - близько 112 тисяч чоловік.
Інвестором цього амбіційного проекту стала компанія "Квадрат-Україна", активи якої в кінці 2017 року були не продані кіпрській Retail systems Limited.
Вартість проїзду в метро Києва зростає через двомільярдний борг метрополітену, - експерт