Клієнти Monobank почали помічати зникнення грошей із рахунків. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Українець заявив, що з його картки Monobank зникло близько 200 гривень. Це він зауважив випадково, оскільки навіть відповідної операції в історії платежів не було. Однак після звернення до банку прихована транзакція почала відображатись.

Monobank. Фото: скрін youtube

"Випадково помітив що з карти пропало приблизно 200 грн і коли почав розбиратися одразу з’явився платіж (до мого звернення в банк в історії платежів його не було)", - поділився клієнт.

За словами українця, кошти було списано без його підтвердження та згоди. При цьому у службі підтримки банку нібито заявили, що клієнт повинен сам звернеться до одержувача грошей та ініціювати повернення, проте він цього робити не став.

Популярні новини зараз

Нові правила оплати та передачі показників: "Нафтогаз" попередив споживачів

Термін дії – 30 днів: у ПриватБанку зробили важливу заяву для власників карток

Головне за 6 грудня: ТЦК гребуть тяжко-хворих, тарифи зростуть у 2026, а ПриватБанк зрізає ліміт пенсіонерам

ТЦК змінює тактику: кого мобілізують прямо з вулиці

Показати ще

Monobank. Фото: скрін youtube

Попри всі труднощі, Monobank зміг повернути списану суму, проте довіра клієнта була підірвана.

"У результаті кошти повернули, но я вже сумніваюся в надійності збереження моїх коштів, так як їх списують без моєї згоди і головне як би я не звернув увагу на пропажу коштів їх би так ніхто і не повернув", - підкреслив українець.

Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк скасував тарифи на обслуговування рахунків: сюрприз приємний, але тимчасовий.

Також наш портал інформував, "Приват24" зламують шахраї: як українці втрачають гроші та стають боржниками.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, Ощадбанк і заблоковані рахунки: клієнти залишаються без грошей і навіть суд не допоможе.