У кожному бізнесі існують процеси, при яких використовуючи ручну працю не можна виключити помилки. Однак якщо поєднується технічний збій та людський фактор, то наслідки для когось можуть бути сумні.

Про один із випадків йдеться у відгуку на порталі Мінфін.

Так, українка розповіла, що мала потребу швидко переказати гроші на картку іншого банку. При цьому вона не була клієнткою ПриватБанку. І от після внесення коштів у термінал, стався технічний збій, через який вся сума залишилась "завислою".

Жінка, не довго думаючи, звернулася до служби підтримки “Привату”, де їй запропонували повернути гроші на мобільний рахунок, так як вона не є клієнткою банку, а тому карти вона не має Зарахування коштів пообіцяли протягом кількох днів.

Популярні новини зараз

Як військовозобов'язаному перевірити себе на штрафи від ТЦК: три способи

Картопля завдає потужного удару по кишені: що стало причиною здорожчання та яка ціна буде надалі

Додаткова грошова підтримка пенсіонерів: яка категорія може сподіватися на виплати

Українцям урізали січневі пенсії: чому виплати зменшили та коли чекати покращення

Показати ще

“Через 3 обіцяних дні гроші не були зараховані на номер. Зв’язавшись знову з банком мені повідомили, що кошти були виведені на номер телефону який я чула вперше і точно не могла його назвати при першій розмові з оператором“, – написала жінка у негативному відгуку.

Виявилося, що співробітник ПриватБанку припустився помилки й гроші були зараховані зовсім іншій людині.

“Помилка оператора — коштувала мені моїх власних грошей. Дуже рада що це невелика сума, але такі працівники — це фіаско“, – обурилася українка.

Крім того, Знай.ua повідомляв, ПриватБанк запускає унікальну послугу: тепер у кожному банкоматі

Також наш портал інформував, як не втратити банківську карту через телефон: що треба знати

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що ПриватБанк тихцем почав дерти з військових в рази більше: тепер вже 5% замість обіцяних 1,5%