Клієнтам ПриватБанку доведеться пройти верифікацію, щоби не залишитися без грошей. У якому разі банк може заблокувати картку та ініціювати перевірку, розповідається на порталі "Мінфін".

Українець поскаржився на ПриватБанк через несподіване блокування його картки. Банк закрив доступ до рахунку після того, як чоловік здійснив грошовий переказ на іншу картку у розмірі трохи більше 3 тисяч гривень.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Переказував 3200 гривень на карту людині. Підсумок картки заблоковано. Зателефонувала дівчина оператор назвав усі мої дані на підсумок не вплинуло. Вхід до Приват24 заблоковано. Відновити доступ можливо лише завітавши до відділення", - поділився клієнт.

За словами українця, він є клієнтом банку понад 7 років і за цей час не стикався з подібними проблемами.

Популярні новини зараз

Попрощаєтесь зі своїм житлом? Що станеться з ухилянтами у новому законі про мобілізацію

Платіть по 700 грн за світло або живіть без нього: українців ставлять перед фактом

Комунальні платежі скасовуються: названо категорію осіб, якій можна не платити

Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією

Показати ще

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Фахівці ПриватБанку у свою чергу відреагували на скаргу клієнта та пояснили, що відновити доступ до картки він зможе лише після проходження верифікації.

"Процедура спрямована на протидію шахрайству. Просимо проявити терпіння та розуміння необхідності в операції верифікації", - відповіли у фінустанові.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк без попередження закриває рахунки: українці не можуть отримати свої гроші.

Також наш портал інформував, гроші списали шахраї, а платіть відсотки ви: ПриватБанк розповів, як вийти із цієї кризи.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, обережно з онлайн-розрахунками: Monobank взявся блокувати карти клієнтів.